17 jun 2014

Ja saiu o Tokata de junho 2014

Damos pulo a esta informaçom facilitada polas compas do "Boletín Tokata"

Se Tokata chegou ás tuas mans e estás fora: Intenta que passe dentro!!
Se Tokata chegou ás tuas mans e estás dentro. Que rule! ESSE É A RAZOM DA SUA EXISTÊNCIA!!


O Tokata quer ser um instrumento de comunicaçom dxs presxs em luta, entre elxs em primeiro lugar, pero também com o resto da gente presa e com o exterior. Para que funcione é necessário o apoio de gente da rua que se encarregue de elabora-lo e faze-lo chegar dentro. O seu contido tem que consistir prioritariamente em aportaçons dxos próprixs presxs e em informaçons que lhes interesem de jeito direito. Os critérios de selecçom e elabouraçom surgirám do diálogo em pé de igualdade entre todxs xs participantes.

Adjuntamos o último boletim para que o leades e difundades (em pdf ou em word). Para informar-vos, se nom o estades já, do que é o "Boletín Tokata".

(extracto da Nota da redacçom de Tokata: O boletim Tokata é umha publicaçom legalizada, com o seu correspondente depósito legal. Se a administraçom carcerária o retém, deve comunica-lo formalmente ao destinatário. Se isso se passara, fazédeno-lo saber de seguido e vos remitiremos a informaçom necessária para cursar umha queixa ao JVP. Se este nom a atendera, vos proponhemos apelar á Audiência Provincial, com justiza gratuita (advogado de ofício). Informaremos sobre cómo fazer todos os trámites. Este instrumento é dos presos e presas que se animem a lutar. O nosso endereço postal:

Boletín Tokata. Ateneo libertario del Cabanyal.
C./ Barraca, 57, bajo, izda. 46011 VALENCIA

Ver e descarregar todos os nossos boletins em pdf ou word

No hay comentarios:

Publicar un comentario