6 jun. 2014

[Grécia] Eleiçons europeias: Outra vez os polícias votaram massivamente nos neonazis

Informaçom facilitada por ANA:

Umha vez mais despois das eleiçons gerais de 2012 os “filhos dos operários” (segundo o Partido “Comunista”) votaram massivamente no partido neonazi Aurora Dourada. Nas últimas eleiçons europeias de maio de 2014 mais da metade dos polícias que vivem em Atenas votaram nos neonazis. Nom nos surpreende a actitude eleitoral dos mercenários da guarda pretoriana do Regime. Tampouco temos ilusons falsas do papel histórico das forças repressivas. Ademais, é bem conhecida e documentada a inter-relaçom entre a Polícia grega e os grupos fascistas-neonazis.

Os dados relativos publicados em várias mídias de massa procedem de dezenove centros eleitorais de Atenas, situados no centro da cidade e muito perto da Direçom Geral da Polícia de Atenas. Assinalamos que nas últimas eleiçons europeias em Atenas os polícias votaram em mais centros eleitorais em comparaçom com as eleiçons gerais de maio de 2012. Por outro lado, como vamos mencionar mais abaixo os resultados dos colégios eleitorais nos que votaram som os mesmos que os das eleiçons de maio de 2012.

Também, queremos repetir algo que assinalamos em nosso post “Um de cada dois policiais votou nos neonazis nas eleiçons gerais de 6 de maio”, publicada despois daquelas eleiçons gerais. Dado que nas eleiçons as pessoas das províncias (pelo menos na Grécia peninsular) tem umha actitude eleitoral mais “conservadora” que a que vive nos grandes centros urbanos, se pode deduzir que nas províncias a porcentagem dos polícias que votaram neste partido fascista é ainda mais alto, para nom falar dos militares, os quais, segundo admitem os mesmos meios desinformativos, votaram ainda mais massivamente nos neonazis. Os resultados das eleiçons de 2012 procedentes de dois centros eleitorais das províncias comprovam esta afirmaçom.

Nas últimas eleiçons europeias, nos centros eleitorais nos quais votaram uns 2.800 polícias, a porcentagem do partido Aurora Dourada oscilou entre 16,5% e 23,7%, a porcentagem média deste partido neonazi no distrito eleitoral a que pertencem estes centros eleitorais chega a 10%, sua porcentagem a nível nacional a 9,4%, e nos centros eleitorais ao lado (nos qual votaram os polícias) oscila entre 8,8% e 9%. Ou seja, o ascenso eleitoral dos neonazis nos centros eleitorais onde votaram os policiais, em relaçom aos demais centros eleitorais oscila entre 65% e 123%.

Practicamente o mesmo foi observado nas urnas em Atenas que votaram oficiais superiores da Polícia. Nestes casos, a porcentagem eleitoral do partido Aurora Dourada atingiu 15% (50% de aumento). E, como mencionado anteriormente nestas eleiçons, os militares deram porcentagens ainda mais elevadas para os neonazistas.

Tomando em consideraçom que a porcentagem média dos polícias oscila entre 30% e 40% dos votantes nestes centros eleitorais, e tendo em conta que eles nom votam em branco ou nulo, se tira a conclusom de que só em Atenas a porcentagem dos polícias que votaram neste partido oscila entre 45% e 60%.

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada