10 jun 2014

[Compost Ela] Currás deixa o apelido e fica agustín.


O final imos ficar sem arbitro, justo agora que vinha o mundial. A rua de S Pedro ainda sem abrir ao tráfego porque os autobuses nom dam passado depois das obras, pero já deixarom cair que nunca será pionil. Também digeram que nunca iam dimitir. Na altura só a concelheira Reyes Leis está sem imputaçom algumha; o ruge ruge di porque os e as suas compis de partido nom a consideram válida nem para prevaricar; algumhas vozes maldizentes mesmo apontam que tem o mal da Helena de Borbón, á quem acusam de manter em vigor a lei sádica, digo sálica; e mesmo poidera ser, mas eu penso que foi culpa de quem lhe impujo tal nome, chama-la "Reyes" apelidándo-se "Leis", a quem se lhe puido ocorrer??.

Pero já está tudo soluçonado, vam-nos ponher de alcaide a um de Madrid que estivera envolto quando o derradeiro governo Fraga, em sujas manobras de concessons de ajudas a empresas com as que tivo depois estreitas relaçons laborais (bom pagavam-lhe por nómina, o de trabalhar ou nom já é questom de conceptos). Isso sim é esportista como "Pijolandia" e vai sacar todas as castanhas do lume antes de que chegue o San Joam.

Dim que a terceira vai a vencida e que nom há dois sem tres; pero o que é certo é que o do governo da cidade de Compostela é de traca ou de Guiness, ainda que estes gostem mais das estrelas (das que locem no seu peito).

Seguiremos tendo que sentir os seus bafos nas nossas calugas!!

E como fede!!

asdo eDu

No hay comentarios:

Publicar un comentario