6 may. 2014

[México] De como a Solidariedade axuda ao Sistema Tecnoindustrial

Damos pulo a este Comunicado do Grupo Atlatl que recollemos de ContraInfo:

A solidariedade que o Sistema Tecnoindustrial (S.T.) implementa sempre é polo ben do seu desenvolvemento. É un dun dos seus valores e é o motor que toda civilización debe ter para manterse pola liña do progreso. Sen esa solidariedade, a sociedade que se apega a liñas morais establecidas como "aceptables", caeríase. É por iso que o sistema empurra ás persoas a que sexan amables, tolerantes, que acepten a igualdade e a paz dentro dos seus principios, para que?, para que o sistema sega funcionando.

A esa solidariedade pódeselle clasificar como, "solidariedade promiscua ou indiscriminada", pois non fai fincapé en tal ou cal grupo social determinado, é dicir, é solidariedade aplicable a todas as persoas en xeral.

Mentres máis persoas se solidaricen con "grupos vulnerables" (como os homosexuais, mulleres golpeadas, afroamericanos desempregados, enfermos terminais, xente encarcerada, nenos desprotexidos, inmigrantes desfavorecidos, indíxenas illados, etc.) ao sistema conviralle en gran xeito, porque desa forma, se perpetuán os bos comportamentos de tales individuos e hai cabida para unha convivencia moralmente pacífica dentro desa sociedade.

A consecuencia de cando un grupo de individuos ou un suxeito, non se apega a esa solidariedade indiscriminada e non a leva á práctica, é que, é visto como un desadaptado, un antisocial ou peor aínda, un enfermo mental. Porque razón? Porque o seu comportamento e conduta son antagónicas ás da sociedade no seu conxunto. É por iso é que o inadaptado activo, é un perigo para o mesmo sistema, é unha ameaza que exista xente que non acepte os seus valores, e decida facer o contrario ao que o sistema promove.

Dentro deses inadaptados activos, que non aceptan esa solidariedade indiscriminada, estamos nós, os que cuestionamos, rexeitamos e criticamos con actos e discursos, os valores do S.T., valores como a solidariedade promiscua, a igualdade, o respecto ao "alleo", e demais. Se volteásemos a ver, como é que vivía o ser humano hai miles de anos sen civilización, decatariámonos que, eles si implementaran a verdadeira solidariedade, esa que se dá entre o grupo consanguíneo e/ou integrantes da tribo.

Para aqueles que contradín isto, estamos de acordo que moitas tribos non se mostraban agresivas con outras persoas alleas ao clan (como os yanomamis), pero é moi distinto que tales grupos ou culturas antigas aceptaban a estraños, en tal ou cal situación, e outra é dicir que porque vivimos nunha sociedade de masas temos que aceptar e mirar con bos ollos, a todas as persoas estrañas que nos rodean.

Nós rexeitamos esa idea, a que dita que, porque nos encontramos compartindo certos aspectos da nosa vida con estraños (nesta sociedade de masas), temos que aceptalos e ser "amigables" con todos. Ao contrario, rexeitamos categoricamente a solidariedade indiscriminada, non apoiariamos homosexuais, mulleres golpeadas, afroamericanos desempregados, enfermos terminais, xente encarcerada, nenos desprotexidos, inmigrantes desfavorecidos, indíxenas illados, a menos que os coñecésemos e que compartísemos un lazo de calquera tipo (pero real) con eles. Non somos irmanciñas da caridade, cristiáns ou unha ONG! Estamos en contra da igualdade, igualdade fronte a que?, fronte ao goberno?, fronte á igrexa?, fronte á sociedade?, lixo!

Os nosos valores son contrarios aos da civilización industrial
:

-mentres o sistema predica a solidariedade indiscriminada, nós poñemos en práctica a solidariedade selectiva.

-o sistema quere que sexamos altamente sociables, nós somos individualistas.

-o sistema obriga directa e indirectamente ás persoas a querer reformas, a querer cambiar unhas cousas por outras, nós rexeitamos esa idea, e o que queremos é o conflito completo en contra do S.T., déase como se dea.

-o sistema empurra á artificialidade e á alienación coas tecnoloxías complexas, nós criticamos os resultados catastróficos que está deixando esa artificialidade e esa alienación, e poñemos en práctica a defensa e o respecto total á natureza salvaxe.

-o sistema en xeral, crea condicións para que a xente desvie a súa mirada ao que é basto e sen sentido, e así, pelexen por algo que non paga a pena dar a vida, nós temos un só obxectivo a golpear, o obxectivo é o S.T.

-o sistema usa a violencia como arma de duplo fío, nós a empregamos para atacalo e desestabilizalo.

-o sistema quere acabar custe o que custe coa liberdade humana (e da natureza en xeral), nós loitamos por esa liberdade, loitamos por desenvolver as nosas capacidades e saciar as nosas necesidades biolóxica-evolutivas.

Dito isto, saímos á luz como os osos salvaxes rematando o inverno, como as salvaxes nuas baixando da serra con armas de pedra e mesquite*, e sumámonos ao chamado que varios grupos contrarios ao S.T., están a emitir recentemente en México (círculo de ataque-punta de obsidiana, os editores da revista Regresión e as filósofas palabras de Individualidades tendendo ao salvaxe, que dende hai uns anos emiten comunicados incitando ao ataque indirectamente), pois dende hai uns anos, estivemos realizado unha serie de ameazas de bomba (telefonicamente, por medio de correos electrónicos, e/ou con obxectos sospeitosos, que ata agora foron só simulación, pero que xeraron tensión), en varias institucións e academias que apoian o progreso do S.T., nomealas non é necesario pero é importante destacar que foron en Zacatecas, Michoacán, Puebla, Estado de México e o Distrito Federal.

Talvez isto sexa o primeiro e o último que diremos publicamente, pero seguiremos con accións de amedrentamento e terror, e é claro que algún día destes, nos obstinaremos en concretar artefactos explosivos para detonalos dentro dos seus centros de investigación, recorden que os coñecemos ben xa que abandonamos obxectos sospeitosos dentro deles con anterioridade. Atentos que esta guerra non é un xogo...

Polo ataque frontal.
Todo pola natureza salvaxe.
Grupo Atlatl.


Significado de termos:

Sistema tecnoindustrial: o concepto refírese á composición real de estruturas tecnolóxicas e industriais, nas que está cimentada a civilización, así como tamén se refire ás estruturas morais que este implementa para a boa convivencia social.

Civilización industrial: o termo civilización industrial, desígnase a asentamentos urbanos grandes e sedentarios de hoxe en día, os cales comparten o fin do desenvolvemento industrial, científico e tecnolóxico.

Sociedade de masas: é a aglomeración dun grupo considerable de persoas interactuando anormalmente entre elas.

Liberdade: é a capacidade da que necesita a natureza para seguir sendo o que é, salvaxe. Sen liberdade pérdese todo, con liberdade cúmprese o obxectivo de vivir e morrer.

Natureza salvaxe: é a representación de todo aquilo que non está domesticado e que por consecuente non é artificial.

*NdeAbo.- Mesquite (do náhuatl mizquitl) é unha leguminosa do xénero Prosopis. Encóntranse principalmente nas zonas áridas e semi-áridas de México, abranguendo o centro-sur do país, onde a súa abundancia dá nome a algunhas rexións, entre as que se encontra o Val do Mezquital, no estado de Hidalgo; abundan especialmente en estados como Jalisco, Zacatecas e Aguascalientes, onde son considerados a árbore oficial. Da súa madeira fanse arcos e frechas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada