15 may. 2014

[Grécia] Habitantes de Ierissós (o Corcoesto grego), Calcídica, anulam evento eleitoral neonazista


No domingo, 11 de maio 2014, o partido neonazista Mencer Dourado programara um evento eleitoral na cidade de Ierissós, no noroeste de Calcídica. As habitantes desta regiom estám luitando desde há anos contra a instalaçom dumha mineria de ouro, pela empresa canadiana ElDorado, numha das montanhas da província. O evento nazi nunca foi realizado, umha vez que as antifascistas de Ierissós o anularam, expulsando da cidade os poucos fascistas que apareceram na cidade.

Em concreto, quando os neonazistas chegaram a um café da cidade acompanhados por policiais, várias antifascistas e moradoras da cidade se aproximaram do local e exigiram a imediata retirada dos mesmos, gritando slogans como "Fascistas, escórias, as forcas estám chegando" e "Policiais, TV, neonazistas, todas as escórias trabalham juntos", como pode ser visto nos vídeos que publicamos neste post. Poucos minutos depois, os seis fascistas que tinham ido ao local foram forçados a retirar-se, vaiados pelas pessoas que tinham se reunido na cafeteria para cancelar o evento eleitoral fascista.


Recordamos que o partido neonazista Mencer Dourado se pronunciou a favor da tentativa pela multinacional canadense Eldorado e seu fantoche local, a mineradora Elinikós Jrisós (Ouro Grego), da instalaçom dumha mineria de ouro, destruindo o meio ambiente da regiom e poluindo as águas de toda a província.

Em breve iremos publicar o comunicado da Coordenaçom de Luita Contra a Extraçom de Ouro em Calcídica.

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada