8 may 2014

[Compostela] De momento, a mitade mais um dxs concelheirxs do PP, a juízo

"Los ídolos musicales de mi infancia fueron Parchís(...)" declaraçom de Adrián Varela, "Pigholandia", em Santiago TV em janeiro 2012.

Todos os médias, cada qual ao seu jeito, falam deste tema. Também do resto de partidos pretendem tirar proveito, como o BNG que chama á disoluçom imediata do concelho ou posiçonamentos como a plataforma eleitoralista "Candidatura do Povo" que chama a "escrachar" xs imputadxs no juízo que se celebrará nas Fontinhas o vindouro 19M.

A Audiência Provincial de A Corunha rejeitou o recurso com o que estes elementos pretendiam evitar sentar na bancada de acusadxs, e deu a razom no essencial, á juíza Ana López-Suevos, quem apreciara "indícios de criminalidade" no acordo com o que a Junta de des-governo local (na que só estavam presentes as 7 acusadas) decidira pagar com fundos públicos (de toda a cidadania) um advogado determinado para que o concelheiro de Desportes, Adrián Varela, "Pigholandia", amigo pessoal do ex nº2 de Conde Roa, o ex-preso Ángel Espadas, imputado no caso Pokémon por tráfico de influências, suborno e falsidade documental.

Assim María Pardo, Luís Bello, Juan de la Fuente, Francisco Noya, María Castelao, Amelia González e Cecilia Sierra, terám que sentar acusadxs por acordar fazer este gasto, que foi assumido "de forma incondiçonada, sem sujeiçom ás exigências que derivam da lei e a jurisprudência, exigências conhecidas pelxs concelheirxs por constar expressamente no informe do que se lhes dera conta imediatamente antes da adopçom do acordo".

Se bem este será o 1º juízo ao que terám que se enfrontar-se xs edis, alcaides e ex-alcaides e... de Santiago de Corruptela, há que lembrar que até 12 dxs 15 membros que se passarom ou seguem no governo do PP estám encausadxs na Pókemon.

Máis em Abordaxe sobre a Pokémon, em ordem cronológico inverso (e isto é só princípio!! e as que virám...).

19/02/14 .- Mais "chicha" no caldo da Pokémon

18/2/14 .- "Tsunami" da Pokemon en Compostela. Conversa entre Espadas e o seu avogado poñendo a feder ao "pericómano" Conde Roa.

17/2/14 .- Os "ruxe ruxe" da Pokemon: Adrián Varela, concelleiro en Compostela di que o alcalde, Currás, tivo tratos vexatorios para con el e outra concelleira, todos do PP

14/2/14 .- Nós-UP amosa a sua preocupaçom pela implicaçom de carregos do BNG na Pokemon e fala da reacionária teoria de que "todos som iguais", promovida polo sistema.

13/2/14 .- O Alcalde Currás acusa de calumnias a unha edila do seu partido (PP) por decir que "enchufaba" traballadorxs

16/10/13 .- "12 de 15" - O PP de Compostela está a bater o recorde de imputadxs

25/2/13 .- Conde Roa o ex-sherif de Santiago de "Corruptela" imputado na Operaçom "Manga"

4/2/13 .- Detençom de concelheiro, e do ex-concelheiro e ex-assessor, e ...

2 comentarios:

  1. Encantadesme. Ligazóns diretas á web dun partido político.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. bom, partido (ou dividido) será , político também, pero fica claro no texto que é umha plataforma eleitoralista. O de pôr a ligaçom direita ou nom; nom crio que nos convirta em partidistas. Ás vezes semelha que há gente que busca o mínimo ao que agarrar-se para lançar as suas críticas destrutivas e vê qualquer palha pequena para têr algo que pontoaliçar para tratar de dequalificar este blogue. Isso sim semelha nom reparar na viga colocada um pouco mais arriba "eu nom voto".

      Obrigado pela tua minuciosidade em achar defeitos (para ti, claro)

      Eliminar