15 abr. 2014

[Uruguai] Ataque incendiário ao Consulado da Argentina em Montevidéu

Colamos o Comunicado desta acçom assinado por Célula Insurrecional Golpe Bajo que nos facilitarom desde ANA-agência de notícias anarquistas:

Comunicado:

Na madrugada de 11 de abril atacamos com coquetéis molotov o Consulado da Argentina em Montevidéu. Assumimos a acçom em resposta ao desalojo da biblioteca “Los libros de la esquina” (Os livros da esquina), ocorrido na manhã de 9 de abril na cidade de Buenos Aires.

Este espaço acontecia em umha casa ocupada, mantido por mais de dez anos com umha proposta antagônica à ordem social, difundindo os valores da solidariedade, autonomia e autogestom; eram desenvolvidos, além da biblioteca social, diferentes projectos anti-autoritários e anárquicos, sendo este um intensificador de agitaçom social.

Nossa acçom é clara: nos atingem, nós atingimos. Neste caso, optamos por comunicar para que assim chegue e dê forças aos que lutam do outro lado do rio. E também lembrar que por aqui a guerra social continua e, apesar de muitas vezes nom ser percebida e os poderosos agirem como nada acontecesse, o mundo do domínio também recebe nossos golpes.

Continuemos fortalecendo a solidariedade, a auto-organizaçom e a acçom directa.
Até que o conflicto nos transborde e a guerra social nom deixe ninguém indiferente!
Força, companheirxs!

Célula Insurrecional Golpe Bajo

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada