5 abr 2014

[Nafarroa] Nasce “Gazte Anarkistak”, a organizaçom juvenil libertária de Nafarroa

Colamos informaçom facilitada por ANA-Agência de Notícias Anarquistas que recolhe do blogue da Biblioteca e Distribuidora Libertária Sorginkale Banaketak:

No sábado, 29 de março, houve um encontro de jovens libertário/as no gaztetxe Esparru Zizur. A ele acudiram mais de 30 jovens. A jornada começou com umha assembleia geral e aberta, que resultou ser muito participativa e dinâmica, graças à distribuiçom em diferentes grupos de discussom com menos pessoas, que falavam de diferentes assuntos para fazer avançar umha organizaçom juvenil anarquista em Nafarroa. Em seguida foi feita umha plenária com as ideias que surgiram em cada grupo, para partilhá-las em comum e discutir entre todo/as e assim tirar pontos compartidos e ter umha ideia mais clara do projecto que se quer levar a cabo.

Finalmente, decidiu-se constituir umha organizaçom juvenil a nível de Nafarroa, “Gazte Anarkistak”, que será estructurada em diferentes lugares com presença inicial em Iruñerria e Lizarraldea e em torno de diferentes áreas de actuaçom. A campanha que dará o pontapé inicial desta nova organizaçom será a luta antirepressom, que se concretará em diferentes acções diretas, palestras ou actividades a serem anunciadas proximamente.

Após a assembleia, entre todo/as foi preparado o jantar, momento em que apareceram mais pessoas no gaztetxe, que desfrutaram do cardápio a escolher: vegano ou de carne. Para amenizar, na sobremesa aconteceu a atuaçom da cantora-compositora Elena, que com suas músicas e letras, conseguiu reanimar a vontade de lutar entre o público. Também se animaram a cantar alguns temas Kike, de “Liberando el Corazón”, e Elsa.

Para terminar o dia, foi exibido um documentário sobre as multinacionais de mineraçom na Grécia e da luta das pessoas afetadas por elas, vídeo que foi apresentado por um companheiro grego participante na realizaçom deste documentário e que respondeu as perguntas das pessoas.

Assim terminou a jornada, depois de já ter escurecido, com as baterias carregadas e desejos de avançar e com umha nova data para outra reuniom em Iruñerria: 11 de abril. Em breve serám anunciados mais detalhes.

1 comentario: