17 mar 2014

[Vigo] Venres 21 as 21:00' Apresentaçom do fanzine Cam do Palheiro no C.S.A. A Cova dos Ratos

O companheiro do fanzine Cam do Palheiro, fijo-nos chegar este seu correio com o convite para publicitar esta convocatória, ao que acedemos gostosas:

Olá! Saude compis! Com motivo da apresentaçom do fanzine Cam do Palheiro na Cova dos Ratos, enviamos cartaz e texto descritivo da convocatória para melhor difusom. Também vos convidamos a subir o fanzine a "Publicações Amigas" de Abordaxe, sempre que seja possível. E dado que nom só é possível, senom que é um agasalho ao que nom renunciámos, acá tendes a ligaçom para le-lo ou descarréga-lo da nossa secçom

Cam do Palheiro chega até a Cova dos Ratos:

Apresentara-se numha velada crítica, revolucionária, enxebre, excêntrica, performativa, irónica e mesmo de escárnio, mas sem protagonismo dxs autorxs. A revista tem baixada livre acá

Animamos-vos a recuperar um outro infinito anaco de vida. A loita nunca morre e, enchoupadxs nas suas correntes, devires, mares, rios e regatos, trazemos sementes de verdade, sementes de hoje e amanhá.

Nestes tempos orwelianos de arraigada crise moral, muito mais profunda, endémica e sangrenta que a económica, de contaminaçom informativa, ausência de liberdade de consciência e pensamento, ainda combatemos além do relativismo e o "buenrrollismo" no que moitxs mercachifles, postmodernxs, hedonistas, trepas alternativxs, babosxs, agressores e neopestes varixs se escoltam, encobrem e arrastam. O eido pessoal nom é umha excepçom. Como di umha companheira:

AS REVOLUÇÕES NOM SOM FILHAS DO ESTÔMAGO,SOM FILHAS DO PENSAMENTO.

A REVOLUÇOM SERÁ ÍNTEGRA OU NOM SERÁ.

No hay comentarios:

Publicar un comentario