22 mar 2014

[Reino Unido] Anarquistas bloqueiam conferência da OTAN

Colamos informaçom facilitada pola Agência de Notícias Anarquistas-ANA que recolhe e traduce da web AnarchistAction

Activistas antimilitaristas bloquearam em 17 de março umha conferência da OTAN [Organizaçon do Tratado do Atlântico Norte] numha mansom na zona rural de Sussex. Enquanto isso, faixas foram pendurados perto das pontes rodoviárias próximas ao local, para saudar os delegados que chegaram em Wiston House em Steyning.

As manifestantes conseguiram bloquear a entrada da frente por mais de umha hora, levando a cenas caóticas no A283, como carros em fila para entrar na propriedade.

Um oficial do evento falou aos manifestantes: "Se vocês evitarem que o evento aconteça, os delegados nom vam estar aqui para vê-los protestando, assim vocês nom vam passar a sua mensagem para eles!".

Activistas também fizeram piquetes na entrada dos fundos, sendo a polícia obrigada a escoltar os carros para a conferência. Um manifestante foi preso e algemado por cerca de três grandes policiais, por razons que nom som claras.

Folhetos também foram distribuídos em alguns locais no centro da cidade de Steyning, onde as manifestantes foram seguidos pola inteligência policial.

Também aconteceram piquetes na entrada de trás com Wiston House ao fundo. O campo de Sussex é tam bonito, mas só pode ser apreciado por uns poucos burgueses.

A OTAN está sediando umha “Conferência Narrativa Estratégica Post 2014" de segunda a quarta-feira, (17 a 19 de março). Seu objetivo é definir a agenda e conteúdo para a Cimeira da OTAN 2014, em Newport, País de Gales, em setembro.

Chloe Marsh, da campanha anticomércio de armas Smash EDO (Esmague a Edo¹), disse: "Altos funcionários da OTAN e dos Estados membros, parlamentares e especialistas em defesa e segurança - responsáveis por mortes incalculáveis, voos ilegais de tortura, e as guerras puramente para proteger os interesses ocidentais - estám se reunindo neste momento em Steyning. Estamos aqui para nos opor a eles”.

A "Narrativa estratégica" da OTAN é, essencialmente, as mentiras com as quais pretende enganar o público e justificar a sua próxima invasom imperialista. O site oficial da conferência até admite que estejam planejando "os elementos de umha estratégia de comunicaçom pró-activa, para transmitir pós 2014 a narrativa estratégica da OTAN e validaçom da utilidade da força militar para os políticos e públicos dos Estados-Membros".

Michelle Tester, da Smash EDO, disse: "Alguns de nós já visitaram as regions que têm sido alvo da OTAN. Vimos edifícios devastados polos bombardeios e conheci pessoas locais que perderam amigos e familiares. Opomo-nos à demonizaçom polos governos ocidentais e pela mídia de pessoas de países que som víctimas de invasons da OTAN".

Activistas do grupo Stop NATO Cymru (Pare a OTAN Cymru), que faz parte da Anarchist Action Network (Rede de Acçom Anarquista) irám se mobilizar contra a cúpula da OTAN em Newport, em setembro.

Anarchist Action Network

[1] EDO é umha empresa de fabricaçom de armas e equipamentos militares localizada em Brighton, Reino Unido.

Informaçom original (em inglês) e mais fotos: http://www.anarchistaction.net/2014/03/17/anarchists-blockade-nato-conference/

No hay comentarios:

Publicar un comentario