18 mar 2014

O duplo jogo de IU.- Anúncia Mobilizaçons para a reapertura da mina a Ceu Aberto de Aznalcóllar e fala dum Gamonal andaluz.

Para quem seguistedes a informaçom ao respeito da mina de Corcoesto, seguro que vos soa o nome desta vila andaluza: figera-se tristemente famosa a causa do desastre ecológico produzido em abril de 1998 como consequência da rotura da balsa de resíduos tóxicos da mina de sulfuros polimetálicos (cobre, chumbo e zinco, ademais de ouro e prata), explorada pola empresa sueca Boliden, e que foi parar ao Parque Natural de Doñana.

Passados vários anos, sem limar responsabilidades e tras gastar-se as administraçons públicas muitos milhons de euros tentando deixar relativamente meio-limpa a zona contaminada, em novembro de 2004 o Tribunal Supremo condenara á empresa Boliden-Apirsa ao pago duns 45 milhons de euros em concepto de indemnizaçom polos danos causados, mas Boliden segue sem pagar nada e mesmo declarou que nom foi ela a culpável da desfeita.

Ha uns meses saltava a notícia a imprensa de que todos os partidos com representaçom no parlamentinho andaluz (PP,PSOE e IU) vinham de aprovar a reapertura desta mina e afazer-se com as competências para abrir um concurso de exploraçom. Isso nom gostou ao governo central e apresentu um recurso ao Tribunal Constitucional por "Invasom de Competências", ainda que já aclarou que está disposto a chegar a um acordo e negociar. Ou seja, o que querem é determinar quem vai sacar melhor talhada desta perigosa exploraçom.

Mas a noticia de hoje vai em referência as declaraçons de IU Andalucia que anúncia movilizaçons contra o recurso do Governo central e vaticina que se pode convertir em "outro Gamonal": "Puede que al PP le surja un Gamonal en Andalucía, y también puede que, como en Gamonal, ganemos el combate, un combate por la creación de empleo y por creer en recursos para la reactivación económica en una zona que no puede esperar más" explicou o seu coordinador geral de Anadalucia.

Eu nom sei em que se basa para fazer semelhante comparativa, mas a sua manifesta inhorância ao respeito do que foi a luita em Gamonal, é algo moi habitual nestes esquerdistas eleitoralistas que manipulam ao seu antolho e tergiversam o sentido e as razons das luitas.

Há eleiçons à vista e mola confundir ao eleitorado a ver se tiram proveito de tudo; pois semelha que foram eles os que conseguiram parar as obras do aparcamento privativo (umha luita contra a especulaçom) no Gamonal, e agora misturam churras com merinas para luitar por defender o direito a especular (eles falam de criaçom de emprego numha zona com ingentes niveis de paro e com a alcaldia nas suas posadeiras do concelho) em troque de misserias e da destruiçom da natureza.

Que cada quem reflexone, busque informaçom e depois actue em consequência. Mas para mim: IU, PSOE, PP a mesma Merda é!!

Asdo eDu

No hay comentarios:

Publicar un comentario