10 feb 2014

Comentando Abordaxe desde o Anonimato

"Prefiro ser um Bêbedo Conhecido, que um Alcoólatra Anônimo"

Quem, com certa assiduidade, vissita este blog sabe que nom excluimos praticamente nengum comentário, tirando alguns nos que se insulta leitor@s e/ou administrador@s, e para e-lo servem-se do anônimato.

Poida que haxa quem pense que nunca há razons que justifiquem de ser borrados e que todo acto nesse sentido só agocha censuras porque nom gostamos de críticas. Por tudo isso, eu Edu, no meu nome próprio e falando só por mim, declaro que se há algo que odeio é o comentário anônimo, primeiro porque vem de covardes e despois porque, valendose do anonimato, só dam opinions com um nível moi baixo apoiándo-se nos insultos e/ou desqualificaçons e sem aportar absolutamente nada, pelo que soem trazer mais malefícios do que benefícios. Nom é casual que em blogs da extrema direita presumam de publicar com orgulho de anonimato.

Seria muito pedir @s comentaristas que usam e abusam do insulto que assinaram com seus próprios nomes mas, quanto menos, poderiam criar-se um pseudônimo e te-la coragem de assumir o que dim. Cae de caixom que nada impederia que houvera quem, tirando de pseudônimos, seguira a tentar desprestigiar as opinions de quem publicamos acá e/ou mesmo denigrar às pessoas que fazemos umha realidade este blogue (no que todas tiramos de nome ou de pseudônimo ao publicar).

Nom basta com que os governos já tenham trolls especializados nas forças repressivas para elo, sempre haverá quem, desde o seu voluntarismo do anonimato, colaboure com elas só porque nom gosta do éxito informativo deste blogue e/ou pretende burdamente desprestigia-lo, bem por envejas ou por simples questonamentos persoais contra dalgumha das pessoas que administramos este blogue. Semelha que o que el@s têm pra fazer na vida: Insultar desde o anónimato sem aportar nada.

Em Abordaxe acordamos dar a opçom de ponher comentários ou nom, e de momento tod@s adoptamos permiti-los porque cremos que, se tedes umha opiniom e queredes expô-la, só tendes que publica-la como comentário e isso fará melhorar a informaçom ou mesmo gerar um debate. De feito os melhores comentários de leitor@s nom som os que elogiam o que publicamos, nem por suposto os que só insultam, senom que sempre som os que alongam umha discussom, dam exemplos, mostram caminhos, sugerem atalhos,..., em definitiva aportam.

Mas também resolvimos que a pessoa que publicara a notícia que se comenta, será quem assuma a responsabilidade de borrar os comentarios que considere que caem no insulto e nas desqualificaçons sem argumentos. A experiência monstra que todos os comentários borrados até agora forom anónimos, de certo é muito, muito raro que um comentário anônimo mostre algum sinal de inteligência.

eDu

No hay comentarios:

Publicar un comentario