16 ene 2014

As perigossíssimas armas das detidas o dia 14

Além do pouco mediático deste caso comparado com actuaçons jurídico-policias "similares" (a quem isto subscreve, sorprendeu-lhe que deram cumprida informaçom em todas as teles nos mentideiros da mediodia e que desaparecera tal noticia nos da noite (??), além de desaparecer também nos principais falsimedios escritos de hoje, pois tal como gostam de estender a criminalizaçom da disidência, resulta quanto menos curioso, que estes vozeiros e altofalantes do poder, nom digeram nem "mu" desde ontem ao mediodia), destacarei que, como já é habitual, os "mass merdas" só recolhem, sem contrastar nada, a informaçom da polícia e mistura alhos com bugalhos ao meter todo num mesmo saco e vincular estas detençons com as do caso da basílica do pilar e as de independentistas galegas (e com elo buscam causar alerta e medo contra dos novos demos mediáticos-policiais: a FAI-FRI e o anarquismo insurreccional dumha banda e Resistência Galega pola outra), mas também cabe sinalar a curiosa maneira que tenhem estes falsimedios de saltar-se toda ética jornalística ao reproduzir a informaçom policial e dar nomes, apelidos e mesmo lugar de nacemento das pessoas detidas (que nom julgadas) e tirar de fotos de arquivo e das redes sociais sem nengum miramento, além de que depois no video policial lhes difuminem as caras.

Também gostaria destacar umha outra circunstância a analisar: A "Tremenda Perigosidade" dos objectos incautados no transcorrer da operaçom policial, supostamente atopados nos registros domiciliares das detidas na Galiza e que passo a enumerar tal qual facilitarom os medias:

Diverso material informático.
Tres teléfones móviles.
Umha pistola detonadora.
Um revólver detonador.
Umha pistola 9mm curto parcialmente taladrada.
Cartuchos de fabricaçom caseira.
Cartuchos de fogueo.
Cartuchos grandes para recuperar a pólvora.
Um fólio com o texto da reivindicaçom dumha acçom.
Documentaçom diversa.

Tudo um relatório que começa com "Diverso" e remata com "Diversa", mas aclaremos que perigosidade poideram ter estes objectos:

Por suposto, o material informático, os celulares e a documentaçom nom podem ser moi perigosos (mesmo nem o fólio reivindicativo que semelha esqueceram de enviar), mas as armas?? Ai das armas!!:

Pois bem, quando alguém fala de pistolas ou revólveres "detonadoras", ao que se refire é a que som de fogueo, como os cartuchos, que nom precisam de licência e estám catalogados como nom danhinas, dado que disparam muniçom (de fogueo) sem balas, só com pólvora e fulminante, polo qual nom podem fazer dano(nom sendo que as uses como objecto contundente, pero conseguindo fazer o mesmo ou menos dano que o que podes fazer com umha botelha de refresco).

Ah! pero é que também havia umha pistola 9mm curto parcialmente taladrada!!. Pois sim, e isso sinifica, nada mais e nada menos, que foi inutilizada (algo que se fai habitualmente, o de taladra-las, para vende-las para coleccionistas).

O dos cartuchos de fabricaçom caseira e os grandes para recuperar a polvora, admito que desconhezo para que poidam ser usados, pero é sintomático que nom falem de ter atopado balas reais ou projectis com cabeça nuclear (já postos a mentir!!), pero fica moi mediático isso de que atoparam armas e muniçom!!

Á espera de saber mais, de como vam procurar manter os falsimedios a ligaçom anarquismo-resistència galega, de como se come que um grevista de fame em Lugo portando umha estrelada e a lenda "denantes mort@s que escrav@s" seja anarquista, ou outras circunstâncias especiais nestas detençons; só fica dizer que "seguiremos informando"

eDu

7 comentarios:

  1. Interesante artigo ,mais cabe engadir que os presuntos cuartuchos de pólvora, non eran mais que petardos estilo "doble trueno", moi comuns en entroido...

    ResponderEliminar
  2. Que aparecen ñu ha imaxen da TVG

    ResponderEliminar
  3. e muy certo que as armas de fogueo es a 9mm taladrada non sirver para fazer danho..mais eu preguntome enton; para que carallo as tinhan? E quer non saben que si un dia ven a tua casa van meterte un marron por estas carralladas? e acaso dubidas que si andas atacnado ao estado...tarde o temprano viram?
    Ostias!! ainda andamoss um pouco inocentes po-la vida...
    Si vale; o material subversivo, os petardos, o camping-gas, fogueo, inclusi, pistolas de sal, teaster...todo o que queirades ter na vossa casa non e ilegal...
    Pero si anda-ches metendoche contra o estado...eu meu consello para todos los fevolucionarios do mundo enteiro...e que non guarden na casa nin cerillas...que para isso os nossos abos facian zulon no monte...
    Nos creemos muy listos....e andamos ainda nestas infantilidades...
    Fodeme que por esta falta de reflexiom, os companheiros caigan presos...a ver si espavilamos de umha ves...carallo!!!

    ResponderEliminar
  4. Fai escasos minutos, as 21:55 xs detidxs foron postos en liberdade

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. quem assinou como ABordaxe poderia dizer de donde tirou a notícia de que foram postas em liberdade?? estou a buscar tal informaçom pola rede e nom dou atopado nada ao respeito.

      Eliminar
  5. Compas, corrixo. Na Voz de Galicia, se mal non lembro, hoxe aparecía un artigo onde falaban de que a rapaza detida en Vigo estaría ofertando o seu traballo coma Comercial en Infojob (unha información altamente relevante sobre o seu caso [modo retranca off]). En serio, eu flipei. Xa non tiñan excusas para falar do tema, e falaron de que unha das detidas estaría ofertando curro en Infojobs. ANTISISTEMA, TERRORISTA, OFRECE SU PUESTO DE TRABAJO EN UNA PÁGINA WEB PARA PUBLICAR OFERTAS DE TRABAJO, ¡A LA CÁRCEL!

    ... Por certo, tamén falaban do caso relativo xs detidxs acusadxs dos ataques do Comando Mateo Morral. No que poñía hoxe a voz, dicía textualmente "Son de FAI/FRI", algo do cal non existen probas.

    Bastardos xornalistas falabarato.

    ResponderEliminar
  6. Agora mesmo vários falsimedios recolhem a notícia da agência Europa Press segundo a qual o juíz da Audiência Nacional Javier Gómez Bermúdez tomará declaraçom esta manhá (por hoje venres 17) aos "tres presuntos integrantes dum grupo anarquista antisistema".

    ResponderEliminar