12 sept 2013

[EEUU] Primeira declaraçom de Jerry Koch de dentro da prisom

Gerard “Jerry” Koch, 24 anos, foi convocado perante um grande júri de New York, depois de que o FBI começara umha “investigaçom terrorista” contra anarquistas locais tras umha explosom nas proximidades de um centro de recrutamento militar em Times Square em 2008. A explosom danificara a porta principal do centro, mas ninguém ficara ferido.

Koch nunca foi acusado deste delito nem de qualquer outro, mas o FBI o ubicava num bar próximo após o ataque, e sinalara que umha pessoa no mesmo bar conhecia alguém relacionado com o ataque. Assim Koch foi intimado para comparecer ao júri em 2009 – quando tinha apenas 19 anos – e declarou publicamente que nom sabia nada sobre aquilo e que nom cooperaria.

Em 21 de maio passado, se apresentou perante o júri mais umha vez, e recusou-se a responder a qualquer pergunta e permaneceu em silêncio o tempo todo. Esse mesmo dia, umhas 100 pessoas, que estiveram de apoio com gritos e cantos, foram retidas, fichadas e liberadas. Ao se negar a colabourar foi ditada orde de prissom contra el e desde entom está encirrado no cárcere "Metropolitan Correctional Center"

“Está claro que o objectivo do Estado nom é apenas para pressionar Jerry para que lhes ofereça informaçons sobre a comunidade radical, senom encarcerar alguém que é parte integrante da nossa comunidade, alguém que nos faz mais fortes” denunciarom os seus apoiadores num comunicado.

A prisom de Koch é o caso mais recente do ataque repressivo que o Estado está exercendo contra os anarquistas e outros grupos radicais estadunidenses.

Agora, passados já 3 meses desde o seu encerro, recebemos de ANA Notícias o seu primeiro Comunicado desde dentro da prisom, que colamos:

Em primeiro lugar, quero agradecer a todxs que me apoiaram de diversas formas nos últimos três meses. Tem sido um inferno de percurso até o momento, repleto de transferências repentinas e atrasos inexplicáveis. Diante disso estou fazendo tudo certo, embora eu gostaria de ver mais o sol e realmente esquecer a cor verde. Sinto falta de meus amigxs e entes queridxs, e estou ansioso para o dia em que eu possa finalmente estar de novo com todxs vocês na terra dxs vivxs. Mas estou sendo forte. Nom sei o quanto mais o Estado planeja me manter separado de minha família e amigxs, mas nom vou ceder.

Em comparaçom com a vasta maioria nesta prisom, tenho sorte. Nom estou enfrentando a possibilidade muito real de passar o resto de minha vida neste lugar, como muitos homens de minha unidade estám. E sou realmente afortunado por ter um apoio tam grande do lado de fora. A solidariedade que todxs demostraram está-me ajudando e constantemente reafirma a minha determinaçom.

O Federal Grand Jury que me colocou aqui é apenas a faceta mais recente de um ataque àqueles que desejam ser livres da vigilância e intimidaçom estatal. Este ataque legal já colocou na mira e reivindicou a liberdade de muitxs anarquistas, mas vamos continuar lutando. Irei continuar lutando. Minhas políticas, princípios e éticas seguem em oposiçom direta a esta ferramenta legal que é usada para possibilitar ainda mais ao governo seus ataques a anarquistas, e nom lhe darei nenhuma legitimidade, e nem consentir de nenhuma forma.

Obrigado de novo a todxs por seus verdadeiramente lindos atos de apoio. Suas cartas estám-me ajudando especialmente a passar por isto, e estou ansioso para falar com muitxs de vocês em breve, deste lado das grades e além.

Por ultimo, por favor use os próximos minutos para escrever para alguém que esteja presx – acredite em mim, isso fará o dia delxs.

Com amor, com dignidade, em solidariedade, por anarquia,

Jerry Koch

Gerald Koch #68631-054

Metropolitan Correctional Center New York

150 Park Row

New York, New York 10007 - EUA

Para mais informaçons e atualizaçons sobre Jerry (em inglês): http://www.jerryresists.net/

No hay comentarios:

Publicar un comentario