8 jul 2013

[Grécia] Actualizaçom sobre o estado de saúde do anarquista em greve de fome Kostas Sakkas

Seguindo a informaçom que as compas de ContraInfo recolherom de Indymedia Atenas, copiamos e colamos:

A 4 de Julho, depois de 31 dias em greve de fome, a médica que tem examinado o companheiro Kostas Sakkas durante todo este tempo, mencionou que ele perdeu 13kg (15% do seu peso inicial) e que se encontra numha condiçom bastante crítica. A sua médica assistente no hospital de Nikaia salientou especificamente que “é uma certeza matemática que a continuaçom de umha completa abstençom de ingestom de comida irá levar a uma morte certa.”

Para além disso, a assembleia de Atenas de solidariedade para com o anarquista em greve de fome Kostas Sakkas emitiu o seguinte esclarecimento:

“Tem havido umha grande desinformaçom nos últimos dias em relaçom ao estado de saúde do companheiro Kostas Sakkas, assim como comunicaçons em diversos sites que nada têm que ver com a realidade. Qualquer desenvolvimento em relaçom ao estado de saúde do companheiro será comunicado através de relatórios médicos oficiais. Para além disso, em todas as assembleias que se têm feito em relaçom ao companheiro em greve de fome, nós fornecemos actualizaçons em relaçom à sua condiçom assim que elas surjam.”

Entretanto, as sessons no tribunal da prisom de Koridallos têm sido adiadas consecutivamente porque Kostas Sakkas, como um dos arguidos, encontra-se claramente incapacitado para comparecer nas sessons.

O companheiro está a aguardar resposta ao seu segundo requerimento para a sua libertaçom imediata e continua a lutar. Espera-se que o colectivo de juízes de segunda instância emita finalmente a sua decisom durante esta semana.

Umha concentraçom em solidariedade foi convocada para hoje 2ª feira, 8 de Julho, à meia-noite fora do tribunal de apelaçom em Atenas.

Além várias acçons em solidariedade tenhem sido reivindicadas em Alemánia, Portugal e Grécia (acá e acolá)

No hay comentarios:

Publicar un comentario