28 jun 2013

O juízo ao terrorismo galego e o seguimento informativo nos medios galegos

Desde esta segunda feria, luns 24 de junho, até ontem mesmo quinta, joves 27, tivo lugar o grande sucesso do julgamento a perigosíssimos terroristas galegos.

É tal a sensaçom no povo de que por fim se vai pôr remédio a tamanha barbaridade, que a expectativa de poder viver em paz dumha vez está na mente de todas as galegas.

Assim, milhones de pessoas expectantes buscamos informaçom abondosa e clarificadora do seguimento do juízo a través dos medios galegos melhor preparados, mesmo já a noite do día antérior, a maioria da povoaçom galega permaneceu atenta ao noticiário nocturno da TVG por ver de se poderiam confiar em que o julgamento remate com esta íntensa e perigosa actividade terrorista, e assim, mesmo sendo noite de fogueiras, lumeiras ou cacharelas (e mais nomes), a gente nom saiu às ruas até que puido vissionar pola TVG os 25 segundos que lhe adicarom ao tema no “Telexornal de Noite” depois de 18 minutos de inqueda aguarda desde o seu começo, e se bem forom poucas as palavras si derom para pensar que há intençom do julgado de que se vai rematar esta lacra social que nos mantem a todas as galegas em vela.

Ao dia seguinte, festa na Galiza, só fala-se disso em cada curruncho, é umha monotonia constante e todas fazem guarda em bares e bibliotecas para poder lêr o que os jornais galegos apontam do tema, em especial o que dim os mais informados e mesmo os jornais locais das zonas de donde tenhem a sua morada as terroristas julgadas e as suas familiares mais achegadas (Vigo, Lugo e Compostela): Assim “La Voz de Galicia” destaca na sua portada a assistência as fogueiras nas praias corunhesas de 140000 pessoas e nom aparece nada do julgamento (?) vai ser que, como som “corunhentos”…; assim que imos mirar os locais e “El Faro de Vigo”… NADA ?? , destaca nom sei que do “tax lease” do Naval, e fala das fogueiras, do Celta e pouco mais, pero nada na sua portada ao respeito do juízo; imos colher “El Progreso” (de Lugo) e… Tampouco NADA ??, nom pode ser,…falam de fogueiras, e de Touradas en Sarria e de millóns de € en vias e pouco mais; só fica por mirar o infalível “EL Correo Gallego” e a sua merecida fama de bo informador de tudo quanto tem a ver com a polícia e a perseguiçom de terroristas, e AI SIM, POR FIM: destaca na sua portada junto às fogueiras e grandes titulares: ¿Terroristas o Indignados?: la AN juzga hoy a 4 “guerrilleros” y um subtitulo de filme de acçom: Los independentistas de Resistencia Galega se enfrentan por primera vez a una acusación tan grave de la fiscalía; ademais adicam-lhe duas páginas internas !! . Este Correo nom falha, o raro é o dos outros jornais, que afeitos a levar as suas portadas notícias de escándalo para atrazer a possiveis novos compradores, nom aproveitaram este tema tam procupante para todas as galegas (inaudito!!).

Aguardamos impacentes à noite para ver que se conta na TVG, e BEM!! O seu Telexornal Serán (para que logo falem algumhas de manipulaçom) começa com o titular da notícia de que os quatro negam a sua vinculaçom com a Banda Terrorista Resistencia Galega!! e despois e durante 3 minutos dam conta das intervençons do subdelegado do governo na Galiza dizendo que os terroristas reinvidicarom atentados a sedes de partidos e dos representantes políticos do nacionalismo no Parlamento do que aclaram que sempre reixeitarom a violência, para depois dar passo, em boa lógica e boa ilaçom à notícia da detençom de 2 presuntos etarras na França.

Podes ir durmir sabendo que vai bem encaminhado.

O dia seguinte 25 é laboral, e nos trabalhos, nos comércios e mesmo nas escolas (ainda que já rematara o curso) ou nas tabernas, é o único tema de tertúlia, com tem que ser, dada a preocupaçom constante da povoaçom ao terror causado polos terroristas, além, segundo o previsto hoje ia rematar o julgamento.

Voltas a olhar os jornais do dia, por ver se, umha vez rematadas as cacharelas, os jornalistas dos medios, que nom estiveram espertos no dia antérior, enfocam o tema como se debe: Colhemos “La Voz” , e…foto enorme da merda nas praias da Corunha depois das fogueiras, Berlusconi inhabilitado de por vida e… Ai está!! (se bem em pequeño) na coluna direita da capa principal com o titular “Los juzgados por pertenencia a Resistencia Galega dicen que rechazan la violencia” e ampliam a notícia na página 4 , bom nom é muito pero algo é algo, imos mirar “El Progreso” e…Olá!! Foto grande do juízo e titular local como se merece: “Un perito mantiene que dos lucenses captaban activistas de Resistencia Galega” e adica-lhe as páginas 2 e 3 ao tema; colhemos agora “El Faro” e além dumha foto enorme dumha aterragem forçosa em Barajas dum aviom que ia fazer a ruta Madrid-Vigo, destaca-se em pequeño na coluna da esquerda unha foto do juízo e a notícia, moi similar à de “La Voz“, do rejeitamento da violência dos acusados e adicam-lhe máis na página 18; Só falaha por olhar o nosso favorito “El Correo” que, vaia raiba!!, hoje na portada nom di mais do que dim “La Voz e “El Faro” e destaca umha foto enorme das praias abarrotadas, isso sim adicam-lhe duas páginas interiores (a 6 e 7) a falar do juízo.

Aguardamos a ver que nos depara a TVG no noticiário da noite, …, vam 11 minutos e ainda nom digerom nada, … qué raro!!, se hoje rematava e ainda nom falarom nada, se passaria algo?... , ah! Que impaciente, meio minuto depois dam cobertura durnate dois minutos e falam do aportado polo perito policial e depois sae o secretario de estado de seguridade confirmando há terrorismo na Galiza (como se nom o souberamos!!) e aclaram que o juízo nom rematou e que segue amanhá. Pois será outro dia.

Na quarta, mércores 26, miramos a primeirinha hora os jornais, já a tele adiantou ontem algo, pero a informaçom em papel soe ser melhor e mais exaustiva: “La Voz” destaca na coluna da direita da portada e em pequeño que “La Guardia Civil dice que Resistencia Galega esa sin duda una organización terrorrista” e amplia notícia na página 6; “El Faro” nada?? , “EL Progreso” nada???? ; “El Correo” NADA?????? Pero, qué se passa?? Bom, havera que aguardar a que di à noite a TVG e ver se rematou o processo e dam-lhe umha boa cobertura, confiemos…

Chega a hora do “Telexornal Serán”, e… durante a apertura NADA (??) , se passa os minutos e as notícias e , sim, no minuto 8 e aclaran que ainda nom rematou e durante minuto e meio falam da tese do fiscal e das defensas e depois adicam um minuto a umha trifulca no parlamento relaçonada com isto ao falar um político do PP que o BNG non rejeitava o terrorismo, ao que respondeu Paco Jorquera alporizado dezindo que o BNG sempre rejeitara o terrorismo e que exigia umha rectificaçom do parlamentar do PP, ao que este acedeu.

Ontem dia 26, quinta, joves e a sabendas de que o juízo ia rematar nessa mesma tarde, voltamos o olhar a imprensa com a esperança de hoje nom se esqueceram de tratar em primeira plana o tema que máis preocupa e ocupa as moradoras da Galiza, e assim pilhamos “La Voz” e…Nada! , “El Faro”…NADA!, “El Progreso” NADAAA!!, “El Correo” nom pode flahar-nos: Ai está!!! O titular definitivo e bem clarinho, que se entenda : “El fiscal lo tiene claro y pide 20 y 12 años para cuatro activistas de RG” e em pequecho :“Cree probado que practicaron un terrorismo de "baja capacidad", no de "baja intensidad"” e amplia na página 13, menos mal que nos queda “El Correo” e a TVG.

Aguradamos impaciente à noite, para ver se hoje sim farám umha ampla reportagem na cadena galega que nos deixe tranqüilas, à hora do começo do “Telexornal Serán” as 20:52’ nom há umha alma pelas ruas, Galiza toda está pendente da TVG…

Começa,… nom dim NADA na cabeceira, se passa o tempo, minuto 20 do noticiário e NOM DIGEROM AINDA NADA,…AH! Por fim no minuto 22:50’ e durante só meio minuto mais aclaram que rematou o juízo e os acusados afirmam a sua inocência (que descaro!!).
Hoje, já sem muitas esperanças, dado que está claro que os medios informativos que temos deixam muitíssimo que desejar, voltamos a olha-la imprensa: “La Voz” Nadaa! , “El Faro” Nadaaaa!, “El Progreso” NADA!, só fica o nosso indispensável “EL Correo” … NOM, NOM PODE SER, NADAAAAA!!

Pero, que se passa?? Só falam de Barcenas e o seu ingresso no cárcere!! Pero e os terroristas ?? Se como deixarom bem claro os polícias, guardias civis, delegado do governo, e mesmo o secretario de estado de seguridade, além do fiscal o TERRORISMO na Galiza é claro e evidente e preocupante, como pode ser que os nossos medios informativos deram tam pouca cobertura a tudo o processo, crio que vou deixar de mirar a TVG e de lêr os jornais galegos, nom merecem que perda o tempo com ilos.

asdo eDu

No hay comentarios:

Publicar un comentario