Recolhemos e traduzimos esta Convocatória Solidária de Indymedia Barcelona
Como prova da sua culpabilidade nistos crimens, a polícia aporta o material incautado nas suas moradas: bandeiras anarquistas, livros de filosofia libertária, roupa negra e foguetes e petardos dos que todas gardamos para Sam Joam.
Pese ao despropósito que supom estas acusaçons e as “provas” às que se aferram, a sua ideologia contrária ao régime estabelecido foi suficinte para que o juíz Pedraz lhes condenara a prisom preventiva, que na atualidade cumprem nos cárceres madrilenhos de Soto del Real, Navalcarnero, Aranjuez, Extremera e Alcala Meco, em régime FIES 3.
O seu caso nom se pode entender como algo ailhado, senom como umha peça mais na estratégia repressiva do Estado Espanhol, que avança a passos agigantados cara o autoritarismo do que é herdeiro. A detençom destas cinco anarquistas é um precedente que servirá para justificar novas persecuçons indiscriminadas, algo que nengumha pessoa deveria permitir.
Neste contexto fazemos um Chamado à Solidariedade de todas aquelas que apreciem a injustiça da que forom vítimas estas cinco companheiras, saindo o dia 21 de Junho às ruas das nossas cidades e vilas com faixas e velas, para que sentam a nossa calor ainda estando ailhadas nas suas celas.
Pedimos que defundades esta cita e a situaçom na que se atopam as 5 de Barcelona por todos os medios possíveis, que todo o mundo se entere da persecuçom política que está a ter lugar no estado espanhol.
A LIBERDADE É O CRIMEM QUE PERSEGUEM!!!
BASTA JÁ DE REPRESSOM!!!
LIBERDADE PARA AS CINCO DE BARCELONA!!
EM 21 DE JUNHO POLA TARDE, TODAS ÀS RUAS!!!!
No hay comentarios:
Publicar un comentario