8 abr. 2013

Cárceres Racistas - Um novo site de denúncia dos CIEs

No reino de Espanha, há cárceres especiais para migrantes. As pessoas nom estám lá encirradas por ter cometido delito algum. Estám lá porque nom tenhem “papeis”.

Esta web nasce por iniciativa de SOS Racismo Madrid, Comisión CIE de Ferrocarril Clandestino e Masticable e tem como principal objectivo recolher as testemunhas das pessoas que se passam ou se passarom polos CIEs ( Centros de Internamento de Estrangeiros) assim como das suas familias e amizades.

Pretende amosar à sociedade a ignomínia e vergonça que supom a existência deste tipo de centros, dando protagonismo às histórias e experiências lá vividas por pessoas que, na maioria dos casos, o único delito que cometerom foi ter sido considerados “imigrantes ilegais”. Que sabemos delas? Qual é a sua história? Que sintem?

A través de entrevistas, textos, e outros dados a míudo desconhecidos, tentarám ponher rostros ao que na maioria dos casos som só números abstractos para os meios de "incomunicaçom" e para "irresponsaveis instituçonais".

Ver:
http://carcelesracistas.org/

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada