12 abr 2013

3 Textos para Debate no ámbeto libertário desde Barcelona

As compas da "Internacional Ingovernable" (I.I) da Catalunya enviarom-nos um correio com esta proposta de Debate para o ámbeto libertário (fora da distorçom que implica Internet, tanto de Barcelona, onde estám focalizados os 3 textos, como do resto do mundo). Acá colamos traduzido o seu texto introductório (ver acá original) e consignamos os enlaces aos 3 textos "em castelám" (algum de-les já publicado acá em galego):

O debate sobre as acçons em Barcelona. Tres textos.

É evidente que o ámbeto libertário leva tempo imerso num intenso processo de debate sobre múltiples aspectos da sua prática presente e futura. O modelo organizativo a adoptar, a forma de intervir no ciclo de luitas atual, o projecto político a construir ou os mecanismos necessários para afrontar a repressom, som alguns dos pontos de peso neste processo. Entre eles, surge como umha constante a discusom das acçons direitas ilegais e o seu papel na nossa prática global.

Mostra da atençom existente sobre este ponto específico som tres textos que circulam nos últimos meses. Tres textos que se contextualizam explícitamente em Barcelona, e que se bem nom se limitan a tratar exclusivamente o tema das acçons (entrando também na valoraçom histórica e ideológica sobre o nihilismo, por ejemplo), tocam importantes reflexons de fundo em torno a estas práticas.

Ainda que consideramos que algumhas das ideias chave que os seguintes textos sinalam já estám claramente extendidas e arraigadas no ámbeto anarquista, cremos que estas intervençons ajudam a clarificar o debate e aportam conclusions interesantes. O primeiro texto nom tem sido publicado na Internet até agora -que nos saibamos-, e o segundo e o terceiro estám escritos por um mesmo grupo, que utilizou indymedia para defundi-los. Contribuindo à sua circulaçom, esperamos ajudar a fortalecer e enriquecer o debate colectivo fora da distorçom que implica Internet, nos espaços de encontro e de luita, nas assembleias, nas ruas, nos centros sociais, ateneos ou em conversas informais, nom só de Barcelona. Esperamos poder fortalecer um debate netamente político e estratégico, despejado de “egos” ou de poses e baseado na vontade comum de empurrar adiante a luita.

Saúdos a todos e todas as companheiras.

Istos som os enlaces aos tres textos:

- Aportaciones básicas sobre las acciones directas y la lucha revolucionaria (Outono 2012)

- Comunicado de acciones anarquistas en Barcelona y respuesta a los nihilistas (Inverno 2012 en castelám) ou neste blogue de Abordaxe (em galego)

- La recuperacion del Nihilismo (Primaveira 2013)

No hay comentarios:

Publicar un comentario