4 feb 2013

[Vigo] 5 e 6 Fevereiro - Juízo contra Telmo Varela e Miguel Nicolás.

Dous anos depois de terem sido detidos, Telmo Varela e Miguel Nicolás Aparício vam ser finalmente julgados amanhã dia 5 e passado dia 6 às 10:00 no Julgado do penal nº 1 de Vigo, sob acusaçom dum ataque ao INEM em 2010, ao que ambos enfrontam-se a umha petiçom fiscal que suma um total de 15 anos de prisom.

Miguel Nicolás passou ano e meio preso, dos quais excepto dous meses no cárcere da Lama, estivo dispersado em Villabona (Asturies) e Villanubla (Aragom), até sair baixo fiança de 3000 euros o passado mes de Maio. Telmo, segue ainda hoje em prisom preventiva, tras passar polos cárceres de A Lama, Dueñas (Paléncia) e Salamanca, onde se atopa actualmente.

Ambos os dous figeram um chamamento à solidariedade (que já foi publicado acá neste blogue) onde explicam em primeira pessoa a sua situaçom.

2 comentarios:

  1. Entrevista a Miguel Nicolás em La Haine:
    lêr à ìntegra nesta ligaçom:
    http://www.lahaine.org/index.php?p=66889

    extracto:

    "Na relaçom com o resto de reclusos nom é possível geralizar, pois suporia um erro muito injusto, as condiçons pessoais e sociais que levarom a muitos e muitas à cadeia som próprias dum sistema degradante e contraditório, que nom tem interesse em reabilitar, senom de encerrar a quem molesta, para drogá-las, e degradá-las durante anos através dum regime carcerário imposto e com a que fazê-la sentir como umha merda.(...)

    Enfim..., o único maltratador e terroristas com os que convivim durante todo esse tempo, levavam uniforme.

    ResponderEliminar
  2. Outra entrevista ao Miguel, esta en SermosGaliza:

    http://www.sermosgaliza.com/artigo/social/-non-matamos-ninguen-nin-fixemos-cousa-algunha-que-xustifique-15-anos-de-carcere/20130201142546010411.html

    ResponderEliminar