16 ago. 2012

25S:Toma o congreso (?)


Damos conta desta convocatoria que xa leva rulando pola rede un tempo e da que tanto se está a debater. Procurando polo internete atopamos estes apontamentos da asamblea constituínte do movimento "Toma el Congreso" e que esperemos axuden a resolver algunhas dúbidas que hai en torno a el.

"Reenviamos información sobre el Encuentro Intergrupos, en torno a la acción “Toma el Congreso 25S”, convocado por la Plataforma ¡En pie!, promotora de la misma, celebrado, el pasado domingo 5 de agosto de 2012, en en el CSA La Tabacalera.

Se trata de un resumen parcial de la reunión, elaborado por una de las personas que asistió, que nos ha sido remitido desde la asamblea en la que participa, la Asamblea Popular de Villa de Vallecas; y de la narración de otra persona asistente, publicada, por la Asamblea de Logroño, en el hilo abierto al respecto en n-1.
(...)
Objetivos de la acción “TOMA EL CONGRESO 25S” son:

El objetivo primordial, no se basa en pedir ni dar respuestas/soluciones a los problemas ya que esto debe hacerse entre todos y todas. Por tanto el objetivo máximo de la acción es sin más la disolución de las Cortes, el Congreso y del Gobierno.
Una vez alcanzado esto, se iniciaría un proceso hacia un nuevo modelo.
A partir de la disolución de las Cortes, el Congreso y del Gobierno, establecer un proceso constituyente, para lo cual es necesario definir “cómo se quiere trabajar” en este proceso y con esto presionar a los grupos de poder a cambiar el modelo actual.
Se quiere movilizar a toda la ciudadanía para rodear el Congreso, más no tomarlo, es decir permanecer alrededor del Congreso hasta la disolución de este y con él la disolución del Gobierno y las Cortes; la denominación “TOMA EL CONGRESO” es sólo simbólica, similar a la acción “Toma Bankia”, donde no se perseguía “tomar” literalmente Bankia sino estar ahí como medida de presión.
La “Plataforma en Pie” y por tanto la manifestación “Toma el Congreso 25S”, es pacífica, más no pacifista, esto es que la plataforma respalda el concepto de “legítima autodefensa”.
Proponen crear una plataforma de trabajo entre todos y todas, eso sí dejando fuera a grupos xenófobos, de ultraderecha, etc. que están identificados en el listado de exclusión presentado en la propuesta. Con ello, empezar a trabajar con reuniones presenciales, aunque dado el alcance nacional de la propuesta, hacerlo telemáticamente vía N-1 por poner un ejemplo, esto por la dificultad que tendría trasladar a todos los organizadores y grupos de trabajo a Madrid, por lo que la vía telemática es una buena opción.

Acuden:

"Plataforma ¡En pie!

Asociación Unidad Cívica por la república

Pah Madrid

Colectivo vivienda Madrid

ADESORG

Toma la tele

AudioviSol

Yayoflautas Madrid

Asamblea Alcalá de Henares

Asamblea Carabanchel

Asamblea Moratalaz

Asamblea Tetuán

Asamblea Logroño

15M Murcia

Radio 15m Murcia

15M Mallorca

Asamblea Majadahonda

Punto Sol

DryMadrid

Asamblea Hortaleza

Asamblea Monte Carmelo

15M La Concepción

15M Talaverahttp://www.blogger.com/img/blank.gif

Asamblea Villaverde

Asamblea Salamanca

Asamblea villa de Vallecas"

O resto do documento podédelo atopar aquí e a acta oficial do encontro aquí

E agora... potencialidades e límites da iniciativa? Como debe agir o movemento anarquista con estas perspectivas?

V

3 comentarios:

  1. Eu vexo un límite grave. Disólvense as Cortes, ábrese o opreco constituínte, ¿e quenes van facer a nova constitución, os partidos máis votados?

    ResponderEliminar
  2. Hoxe chegoume ao correo unha convocatoria a nada menos que a conformar un "Bloque Negro" no marco desta movilización (sí, así como soa, sen eufemismos nin hostias), acompañada dun texto no que se instaba a levar roupa negra (evidente por outra banda se convocas unha acción desas características) e unha retórica do máis incendiaria. Persoalmente optei por non difundir a convocatoria, xa non me fío un pelo, igual que tampouco me fío da movilización en xeral de "Toma o Congreso". É dicir, como acto simbólico está moi ben, pero falar dela coma un "medio de presión". Presión cara quenes e para que?, pretenden que ficando X días perante o congreso (supoñendo que o conseguisen, e que non xs disolvan a hostias e pelotazos antes de ter pasado alí cinco minutos) lograrán que a clase política e correspondentes poderes fácticos reconsideren a súa postura de explotadorxs e asasinxs e decidan disolverse?, porque daquela estaríamos perante o maior caso de inxenuidade despois do 15-M, que pensaba que acampando nunha praza e sentándose no chan cando viñera a UIP ían mudar o mundo.

    Non intento con este comentario restar importancia ó acto, e quen sabe se nos garda algunha sorpresa o destino e de ahí xorde algo interesante, pero polo que a min respecta teño que recoñecer que non son moi optimista neste caso. Penso que é, en resumidas contas e noutras palabras, comezar a casa polo tellado. Madrid non é Atenas.

    Saudiña.

    ResponderEliminar
  3. Deixo a presente entrevista, que pese a proceder dun medio comercial, sería dunha persoa dese medio a unha das convocantes, e esclarece algunha dúbida.

    Digo "sería" porque estes medios xa sabemos como furrulan, e non é plan de darlles votos de confianza que xa teñen moitos, pero bueno xD:

    http://barcelona.indymedia.org/newswire/display/451862/index.php

    ResponderEliminar