17 ago. 2012

Listagem internacional de presxs

Recolhemos da web La Haine esta listagem elabourada por CNA Península Ibérica das pessoas sequestradas pelos Estados por lutar contra o sistema terrorista, o capital, a propriedade privada,... e pela libertaçom animal e humana.

A listagem é informativa. Foi confecçonada graças a individualidades e colectivos, e a muitas horas de busca, elabouraçom e traducçom de Cruz Negra Anarquista. Nom é a nossa tarefa em exclusiva este tipo de cousas, senom de cada pessoa e colectivo coerente com o feito de que quem olvidam às compas represaliadxs polas suas lutas estám condenadxs ao fracasso.

Pensamos que todas as pessoas nesta listagem agradecem contacto, apoio ou solidariedade dalgum tipo, tendo claro que pode que sejam todxs quantxs estám, mas nom estám todxs quantxs som. Qualquer erro agradeceríamos que no-lo comentárades (translado, excarceraçom, o nom querer figurar em listagem algumha, etc). Tende igualmente na conta que há anarquistas que nom querem formar parte destas listagens, há obviamente muitas mais pessoas presas que as que acá saem…

À hora de escrever a pessoas sequestradas pelo estado, tende claro ponher um remite onde vos poidam respostar, a ser possível nom onde moreis, o estado usa esse tipo de dados para aumentar o control e a repressom. Para as represaliadxs do Reino Unido sempre incluide o seu nome e número no sobre e em cada folha escrita. As cartas som em ocasions lidas por carcererixs, censuradas, intervidas, destruidas sem aviso… muitas vezes desobedecem as suas próprias leis. Assim que nom há que se desanimar, e se nom há resposta quiçás o melhor seria volver a intenta-lo, ou contactar com o grupo de apoio a pessoas presas mais cercano, que quiçás incluso seja melhor antes de escrever a qualquer sequestrada polo estado.

Combatemos e combateremos a repressom dos aparatos repressivos de estado e capital. Nom olvidemos à nossa gente sequestrada. Que saibades que quando se berra “nom estamos todxs, falham xs presxs”, ou quando ve-se nalgures “Liberdade Pres.@.s. Anarquistas”… estas pessoas de acá embaixo som algumhas delas. Tende moi claro que a quem intentamos que nom haxa nengumha autoridade, e sim um mundo anarquista autogestado, com ideais postos na prática como o apoio mútuo, a autoorganizaçom, o veganismo, a inexistência de jerarquias nem privilégios… até que nom o consigamos, tenhem-nos preparadas multas, hóstias, detençons, sequestros, cárceres, polícias, militares, assassinatos…

ABAIXO OS MUROS DAS PRISIONS, MORTE AO ESTADO E AO CAPITAL E AOS SEUS OPONENTES SUBVENÇONADOS. CONSTRUIAMOS A ANARQUIA E NOM OLVIDEMOS À NOSSA GENTE SEQUESTRADA

CNA Península Ibérica

Convidamos pois a vissitar esta listagem (em castelám e por estados onde estám xs compas sequestradxs) nestas ligaçons:

La Haine
Abajolosmuros

1 comentario:

  1. Por problemas com a configuraçom de "blogguer" (seica textos moi longos desconfiguram a possibilidade de ver as 10 entradas programadas na capa principal, (????)), assim que borrei o texto com a listagem e recomendo a sua vissita nas ligaçons apontadas.

    ResponderEliminar