10 jun 2011

Um dos porta-vozes do 15M em Sol trabalha para a neo-liberal Fundaçom Everis,


A vinculaçom dalguns dos organizadores e/ou porta-vozes do 15M com movimentos de carácter oligárquico está cada dia mais fora de dúvida.

Tomasz Szabelewski, quem estivo a ejercer um papel moi activo durante a conhecida “acampada de sol”, como porta-voz do movimento 15-M ante os méios de comunicaçom, é consultor de negócios (Business Consultant) num dos “Think Tanks” (laboratórios de ideias) neoliberais mais influientes do estado espanhol, a Fundación Everis.

Szabelewski apareceu no último Informe Semanal destacando a novidade que suponhem este tipo de movimentos como o 15M para Espanha, em alusom a acontecimentos de similares características acaecidos no passado em Europa, como ’Solidarnosk’ em Polónia, ou as "revoluçons de cores" de Sérbia e Ucrania.

A informaçom é pública e trascendeu nos méios críticos com o 15M, que levam semanas denunciando a vinculaçom de membros de Democracia Real Ya e outros com o Informe Transforma España, apresentado pola Fundaçom Everis ao Rei, no passado mes de novembro.

O projecto propom enormes reformas que prácticamente noqueam a capacidade do Estado, no económico e bancário. E propom-se consegui-lo a través da "potenciaçom da sociedade civil, debilitada e aletargada", segundo reza num dos 30 pontos que resumem o plam.

Nom especifica cómo, nem qué efeitos buscam as movilizaçons. Pero personas vinculadas a esta organizaçom ejercem porta-vozias e controlam a mensagem a defundir nas assembleias e nos méios. É dizer: tratam de dirigir as manifestantes.

Durante os dias do 15M, produzirom-se novos recortes nos direitos sociais que prácticamente nom trascenderom nos méios: reducçom da pensiom mínima, reforma dos convénios colectivos, feche de hospitais públicos e lei "omnibus" na Catalunya. Acelerarom-se, igualmente, pactos entre partidos de direita e extrema direita.

A Fundaçom Everis é um “Think Tank” criada no ano 2001 e no que participa o mundo da política e das finanzas ao mais alto nível. Sem ir mais longe, o seu presidente, Eduardo Serra, que fora subsecretário do Ministro de Defensa com a UCD em 1982, depois foi secretario de Estado em 1984 com o PSOE, e para seguir subindo e mutando foi ministro de Defensa em 1996 com o Partido Popular. Por outra banda, José Ignacio Goirigolzarri, um dos seus patrons, fora Conselheiro Delegado do BBVA, e Antonio Massanell i Lavilla, um outro dos donos de Everis, é actualmente Director General Adjunto Ejecutivo de La Caixa, presidente de Port Aventura e conselheiro, entroutras muitas empresas, de Telefónica.

Um dos redactores do Informe Transforma España é o mediático Eduardo Punset.

Tirado de La República, 08/06/11

10 comentarios:

  1. Mais informaçom ao respeito:

    http://www.insurgente.org/index.php?option=com_content&view=article&id=7567:iquien-es-este-personaje-o-de-como-detectar-infiltrados-en-el-15-m&catid=139:estado-espanol&Itemid=557

    ResponderEliminar
  2. UN "portavoz" de centos de miles de persoas. Seguídelle dando ás conspiranoias, non deixades de ser borreguiños coma o resto da sociedade, poñendo unha noticia da TVlErda, hahahah, a serio!!

    ResponderEliminar
  3. http://www.youtube.com/watch?v=nYqABL6pkMU

    Eiquí tendes outro portavoz da acampada de Barcelona, non ides a publicar un artigo ao respecto?
    Non seredes vós os do CNI =)

    ResponderEliminar
  4. Mira AnonimA semelha que estás amolada pola informaçom que damos do 15M, é claro que a tua implicaçom na mesma deve ser muita para sair na defessa de-la insultando (borreguiños) e mesmo utilizas esse mesmo insulto para "o resto da sociedade", e com isso pois suponho que tu nom te inclues no do "resto".
    O caso é que esta notícia foi publicada em muitas webs alternativas (algumhas com anos de história e de credibilidade demonstrada) e em nengumha saiu ninguém a desdizer tal informaçom (mesmo nas paginas de acampadasol de facebook e twiter foi censurada várias vezes, o que da-me a pensar que nom gostam de-las e nom tenhem jeito de desmenti-la).
    Podes seguir rindo (a mim da-me que soa a riso histriónico) pero deixa de amolar e apresenta argumentos para desmonstrar a nossa suposta "pàranoia", e já que tanto empenho amosas em desqualificar as nossas informaçons ao respeito do 15M, eu gostaria de que aportaras algo mais que insultos.

    ResponderEliminar
  5. AnonimA: Também quero adicar-te este artículo do comentarista "Marat" :

    http://marat-asaltarloscielos.blogspot.com/2011/06/en-democracia-real-ya-no-se-cortan-un.html

    ResponderEliminar
  6. na coruña ai un tamen,este definese directamente como anacocapitalista,e vastante respetado dendo da acmapada, prouce textos todos os dias e non lle mola moito falar e aspectos ideolixicos, actua de forma aparente normal pero notanselle as intencions pode ser perigoso molaria saber se ai mais xente desta metida nas acampadas a aver se o 15M vai a ser un movento saido da mente de algun neoliberar, aparte que ai un monton de xente que cria da nosa que se esta a pasar x ali oq faiq se perpetue a movida xa que planteamos debates novos.

    ResponderEliminar
  7. y teniendo en cuenta que en los medios de comunicaccion el que le da mas coba es intereconomia no me extrañaria nada

    ResponderEliminar
  8. http://afilandonuestrasvidas.blogspot.com/2011/06/democracia-elegir-la-servidumbre.html

    ResponderEliminar
  9. Si en el fondo a AnónimA le tiene que gustar vuestro blog, sino ¿Por qué gasta su tiempo en visitarlo y debatir?

    ResponderEliminar
  10. Um outro "indignado" pilhado!! O apartidismo é umha falácia!!:

    El responsable de comunicació dels indignats, Francisco Garrobo, un ex-UPyD i C's

    http://www.naciodigital.cat/noticia/32688/indignat/espanyol

    ResponderEliminar