4 mar. 2011

FLO6x8 .- Flamenco assalta bancos

E se flamenco assaltasse, literalmente, os bancos?

A associaçom flo6x8 decidiu fazê-lo, munida de alguns trocos, sapatos de tacom e gestos precisos. O objectivo é denunciar o roubo diário dos bancos e instituiçons financeiras á cidadania.

Um protesto anti-capitalista original e desconcertante.

flo6x8 cuerpo contra capital epk from santiago plaza on Vimeo.



A vissitar a página web desta associaçom

Vídeos de algumhas acçons (ver mais na sua página)

Assalto a um Banco: Tutorial de Chari Lee

Capítulo 1.- O Croquis



Capítulo 2.- No local de ensaio de Chari Lee



Capítulo 3.- O Golpe

3:

Flashmob Rumba Rave "Banqueiro"



Em youtube censurarom a flasmmob rumba rave 'banquero' e invitarom-lhes a suprimi-la. Umha vaga porque com elo eliminou-se o registro de vissitas (case 50.000 em pouquinhos dias) e todos os comentários, que tanto nos alegraram. O Santander tomou a portavozia da suas empregadas (parece ser que foi pola cara) e denunciou o video por violaçom da intimidade, a causa de ter gravado às suas empregdas sem permiso. Desde flo6x8 pensamos que valia a pena manter o nosso canal em youtube e optamos por pixelar as caras das pessoas aludidas e volver subir o video. (...)

A sua resposta censora nom nos ha de sorprender, pois estamos enfrontando-nos à banca. Somos um grão (com vocaçom de almorrás) nos seus cus, pero perjudicamos-lhes porque dizemos sem tapujos o que pensam milhons de gentes, ainda que os médios nos nenguneem e os políticos nos desprecem. Optamos por youtube porque é mais popular (sim, também mais comercial), pero nom descartamos abrir mais canles noutras plataformas. O tema musical "banquero" é de gente de flo6x8 bastante desconhecida que o compuserom para la ocasiom. Para que vejades que o arte (ainda mais o político) escreve-see também com letra pequena. El Enviado, Sebastián Verdiales e Josevi Pereira som os autores.

No hay comentarios:

Publicar un comentario