18 jun 2014

Bruno em liberdade baixo fiança de 5000€ !

Información recollida de Ceivar, donde seguem a referir-se a Bruno como independentista, que colamos á íntegra:

(14:55) Há escasos minutos tinhamos constância de que o independentista B.R. saia em liberdade baixo fiança de 5.000 euros das dependências da Audiencia Nacional.

Finalmente o cargo que lhe imputam é de “colaboraçom com banda armada” mas segundo mantém a Defesa as acusaçons som infundadas e nom respondem a critérios jurídicos determinantes.

Nesta manhá levantava-se a incomunicaçom polo que a advogada puido estar com B.R que se mostrou tranquilo em todo momento. O trato durante a detençom foi correto.

Aguarda-se que esta noite o militante independentista volte já de caminho para a Galiza.

1 comentario:

  1. semelha que ficarom fodidos quando o ato de Maria na gentalha por videoconferência; o que previam um éxito policial converteu-se num ato de patetismo com registro de buses e maleteiros buscando-a; igual foi que lhe ordearam aos corpos (cerebro nom tenhem) de seguridade que tinham que atopar Maria e entenderom marijuana .

    Poida que ficaram quentes desde entom e de ai a detençom do Bruno , só por foder, dado que nom apresentar-se em prisom para cumprir condena nom é delito, pelo que, ainda que fosse certo que o Bruno deu acovilho Maria, tampouco estaria fazendo nada ilegal.

    Eu também som Maria, eu também som Bruno

    ResponderEliminar