13 may 2014

[Peru] Documentário: Andes Libertários: Anarquismo no Peru



Apresentaçom do documentário realizada pelo seu director Renzo Forero:

Em 1905, na primeira celebraçom popular do Primeiro de Maio no Peru, Manuel González Prada fez o seu discurso: "O Intelectual e o Trabalhador", acompanhado pelo discurso do trabalhador anarquista Manuel Caracciolo Lévano: "Os sindicatos de Trabalhadores no Peru e o que deveriam ser". Esta celebraçom representou simbolicamente a uniom entre intelectuais radicais convertidos ao anarquismo e o nascente movimento operário que também aderiu a essa ideologia e a utilizou​​como arma de reivindicaçom social.

Os anarquistas serám os primeiros a usar a acçom directa, o sindicalismo revolucionário e a solidariedade de classe para as suas reivindicaçons, entre as quais se destaca a luita pelas 8 horas de trabalho para todos os trabalhadores no Peru em 1919. Até o final de 1920, o anarquismo é a principal ideologia revolucionária no Peru, penetrando até mesmo no campo que será a origem de várias insurreiçons.

Este documentário, que traça a história do anarquismo no Peru desde os seus primórdios até o presente, é umha humilde homenagem a todos aqueles libertários propositadamente esquecidos pela história oficial e para quem hoje, sob a crescente popularidade e importância do anarquismo ao redor do mundo, levanta a bandeira vermelha e negra pela igualdade, justiça e liberdade.

Ficha Técnica:

“Andes Libertarios: El Anarquismo en el Perú”
Director: Renzo Forero
59 min.

Para contactos escrever para rzo@riseup.net.

No hay comentarios:

Publicar un comentario