16 may 2014

[Grécia] Comunicado da Coordenaçom da Luta Anti-Mineraçom de Calcídica, sobre a anulaçom do evento neonazista em Ierissós

Ontem publicamos em Abordaxe os videos e a crónica de como várias antifascistas e moradoras desta cidade grega, a quem a comparamos com a nossa Corcoesto, escorrentaram aos neonazistas de Mencer Dourado que pretendiam dar um mitim. Na notícia apontavamos ao final que "em breve iremos publicar o comunicado da Coordenaçom de Luita Contra a Extraçom de Ouro em Calcídica", e hoje chegou-nos tal comunicado da mam da Agência de Notícias Anarquistas - ANA, e que colamos á íntegra:

Nem em Ierissós nem em nengumha parte

Som indesejados.

Num momento em que já lançaram novas perseguiçons contra o movimento que se opom à instalaçom dumha mineradora de ouro em Calcídica, Mencer Dourado anuncia a apresentaçom de seus candidatos nas próximas eleiçons num evento na cidade de Ierissós.

Quem acredita que a muleta ultradireitista do sistema selecciona aleatoriamente a hora e o local do evento? Ninguém.

Simplesmente é mais umha tentativa de difamar o movimento, mais umha chantagem. O que querem conseguir é apresentar-nos como pessoas que ficam de braços cruzados frente aos assassinos comuns. No entanto, nom vamos consentir.

Nós, pessoas que estám luitando por nossas vidas, nunca legitimaremos a uns assassinos de sangue frio, que apoiam o Estado com suas declaraçons e acçons e que, por sua vez, som apoiados por ele. A resistência do movimento é massiva e generalizada contra qualquer um que se volte contra a vida e a liberdade, contra aqueles que violam o direito à diversidade, contra aqueles que promovem o medo para passarem ao poder.

Nunca tivemos medo e nem teremos agora. Mais umha vez vamos expulsá-los de nossa regiom, uns assassinos sistêmicos, e declaramos que o que vam conseguir aqueles que tentam aterrorizar-nos é fortalecer a nossa determinaçom.

Coordenaçom de Ierissós e Comitê de Luta de Megali Panaguiá Contra a Mineradora de Ouro

No hay comentarios:

Publicar un comentario