Ontem publicamos em Abordaxe os videos e a crónica de como várias antifascistas e moradoras desta cidade grega, a quem a comparamos com a nossa Corcoesto, escorrentaram aos neonazistas de Mencer Dourado que pretendiam dar um mitim. Na notícia apontavamos ao final que "em breve iremos publicar o comunicado da Coordenaçom de Luita Contra a Extraçom de Ouro em Calcídica", e hoje chegou-nos tal comunicado da mam da Agência de Notícias Anarquistas - ANA, e que colamos á íntegra:
Nem em Ierissós nem em nengumha parte
Som indesejados.
Num momento em que já lançaram novas perseguiçons contra o movimento que se opom à instalaçom dumha mineradora de ouro em Calcídica, Mencer Dourado anuncia a apresentaçom de seus candidatos nas próximas eleiçons num evento na cidade de Ierissós.
Quem acredita que a muleta ultradireitista do sistema selecciona aleatoriamente a hora e o local do evento? Ninguém.
Simplesmente é mais umha tentativa de difamar o movimento, mais umha chantagem. O que querem conseguir é apresentar-nos como pessoas que ficam de braços cruzados frente aos assassinos comuns. No entanto, nom vamos consentir.
Nós, pessoas que estám luitando por nossas vidas, nunca legitimaremos a uns assassinos de sangue frio, que apoiam o Estado com suas declaraçons e acçons e que, por sua vez, som apoiados por ele. A resistência do movimento é massiva e generalizada contra qualquer um que se volte contra a vida e a liberdade, contra aqueles que violam o direito à diversidade, contra aqueles que promovem o medo para passarem ao poder.
Nunca tivemos medo e nem teremos agora. Mais umha vez vamos expulsá-los de nossa regiom, uns assassinos sistêmicos, e declaramos que o que vam conseguir aqueles que tentam aterrorizar-nos é fortalecer a nossa determinaçom.
Coordenaçom de Ierissós e Comitê de Luta de Megali Panaguiá Contra a Mineradora de Ouro
No hay comentarios:
Publicar un comentario