19 abr 2014

Comunicado de apresentação do “Rosanegra Acçom Directa e Futebol”

Colamos esta "singular" informaçom facilitada x ANA-Agência de Notícias Anarquistas:

A seguir, comunicado de apresentaçom do “Rosanegra Acçom Directa e Futebol”, um colectivo político de acçom directa através do futebol. A equipa teve “óptima” estreia na segunda ediçom da Copa Rebelde dos Movimentos Sociais, realizada no centro da cidade de São Paulo, no último final de semana - 12 e 13 de abril.]

Comunicado:

Somos um colectivo autônomo e umha equipa de futebol que pensa suas acçons políticas através do futebol.

A equipa surgiu a partir da vontade de jogar futebol de pessoas já envolvidas em militâncias de movimentos autônomos e libertários. Entretanto, queríamos jogar futebol sem abrir mão de nossas ideias e comprometimento com a luta política diária. Mais que isso, surgiu porque acreditamos no futebol como ferramenta, isto é, meio. Ferramenta para comunicaçom e convivência entre as pessoas, desde umha perspectiva anticapitalista. Ferramenta para desconstruir valores sociais, reproduzidos também no futebol, jogo amplamente difundido, practicado e de interesse popular.

Nossa acçom directa através do futebol passa por jogar em espaços que nom som "nossos", espaços de disputa, pra marcar posiçons políticas; jogar com pessoas de todos os gêneros e orientaçons sexuais, sem distinçom, como forma de reivindicar na práctica a igualdade de tratamento entre todas elas; jogar sem hierarquias internas na equipa atravessadas por critérios únicos de habilidade ou qualquer outro critério, como forma de practicar a ideia do "a cada umha de acordo com o que pode dar, para cada umha de acordo com o que necessita, com o todo sendo o denominador comum desses interesses e necessidades".

Desta forma, acreditamos poder ampliar a discussom política quando jogamos umha "pachanga" na rua e precisamos argumentar cada vez que ouvimos "rua nom é lugar de jogar futebol, procurem algum clube", ou quando, por jogarmos com umha equipa sempre mista, mesmo que o adversário seja só de homens, precisamos debater quando ouvimos na beira do campo que "futebol nom é pra mulher".

Nossa militância e nossa práctica política som contra o racismo, o machismo, o sexismo, a homofobia, enfim, contra todas as muitas formas de opressom e dominaçom que surgem a partir de umha sociedade dividida pelo privilégio. Somos por umha outra sociedade, sem privilégios econômicos, políticos e de gênero, sem classes, onde o apoio mútuo e o anticapitalismo sejam a base das relaçons e onde caibam muitos mundos.

O Rosanegra ADF é apartidário, organizado de forma horizontal e busca sempre tomar decisons por consenso. Temos nos encontrado a cada 15 dias para reunions-jogos-treinos. Nos revezamos entre ABC e São Paulo, já que a equipa tem pessoas de diferentes lugares. Jogamos com golzinhos na rua, em pequenas quadras de bairros e em outros espaços públicos que descobrimos ou para os quais somos convidados. Em linhas gerais, esses som nossos princípios e modo de organizaçom.

Queremos jogar contra/com equipas de movimentos sociais e colectivos activistas, para propiciar o diálogo, a troca de experiências, a construçom de novas frentes de luta. Mas nom nos colocamos limites, afinal, o diálogo com todas as pessoas, independente de onde sejam ou a que grupo pertençam, é necessário se queremos transformar e reconstruir.

Se quiser se juntar a nós, seja bem-vinda ou bem-vindo. É só entrar em contacto para saber quando será a próxima reuniom-treino-jogo.

Princípios do Rosanegra:

• equipa mista, o que vai além de ser umha equipa onde jogam homens e mulheres - somos umha equipa mista porque joga quem quiser, independente de sua orientaçom sexual ou identidade de gênero;

• horizontalidade;

• anticapitalismo;

• apartidarismo;

• comprometimento político e social;

• busca pelas decisons por consenso.

Contato: rosanegra-adf@riseup.net

Rosanegra Ação Direta e Futebol

No hay comentarios:

Publicar un comentario