3 mar. 2014

[EUA] Iniciando a antologia da 3ª Guerra Mundial

Colamos esta notícia sobre este trabalho de amor e luita dum colectivo de artistas e activistas da banda desenhada norteamericana: “3ª Guerra Mundial” Ilustrado, umha retrospectiva dos seus trabalhos de denúncia. Notícia da que tivemos conhecemento por ANA e á que damos pulo:

Fundada em 1979 por Seth Tobocman e Peter Kuper, o quadrinho “3ª Guerra Mundial” é um trabalho de amor organizado por um coletivo de artistas (tanto iniciantes quanto profissionais estáveis) e activistas políticos, trabalhando com a meta unificada de criar umha casa para quadrinhos políticos, gráficos e inspiradoras histórias pessoais. O “3ª Guerra Mundial” Ilustrado nom é sobre umha Guerra que pode acontecer - é sobre as guerras em curso ao redor do mundo e as que batem em nossas portas.

O quadrinho confrontativo publicado em WW3 ilustrado (World War 3, Terceira Guerra Mundial) faz brilhar um pouco de realidade no mundo de fantasias da Cleptocracia Estadunidense, e inspirou a popularidade e o reconhecimento em desenvolvimento dos quadrinhos enquanto forma de arte respeitada.

Com os artistas radicais da 3ª Guerra Mundial Ilustrada, estamos publicando umha edicçom retrospectiva da Revista com 320 páginas, colorida, de capa dura, organizada tematicamente, incluindo direitos de moradia, feminismo, questones ambientais, religiom, brutalidade policial, globalizaçom, representaçom dos conflitos do oriente médio ao corredor meio-oeste, e muito mais.



Mais info (em inglês)

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada