28 feb. 2014

[Madrid] Caça de brujas - Video desvela as "estratégias" utilizadas pola polícia para practicar detençons de vizinhas.

Recolhemos de KaosenlaRed:

Este excelente vídeo de Jaime Alekos monstra as inusitadas (e ilegais?) prácticas levadas a termo pola polícia secreta para proceder á detençom, na porta dos seus fogares e completamente injustificada, de 3 vezinhos e vezinhas que participaram dum Stop Desafiuzamentos em 31 de janeiro passado, no que foram detidas a mediadora, dous foto-jornalistas e do próprio desafiuzado em Lavapiés, Antonio, enfermo crónico.



Ejecutado o despeje, a polícia cargara contra activistas e vizinhança que protestava sentada. Tra-la cárrega os antidisturbios foram perseguidos e apedreados ao longo de varias esquadras do bairro de Lavapiés.

Agora em 27 de fevereiro soubemos que ainda nom rematara esse ataque aos direitos humanos, senom que continuou do jeito mais impensado, ou nom, dado que utilizarom procedimentos pouco habituais, para proceder á detençom de quatro vizinhas que se atopavam presentes naquel dia em Lavapiés para defender o direito á vivenda digna de Antonio.

Apos conhecer-se as novas detençons, convocou-se umha manifestaçom na Praça de Lavapiés para exiger a liberdade das detidas. "Vivienda Centro" informa que até agora só Yelín ficou em liberdade entanto que Carmen e Yasir nom sairám até amanhá. O advogado nom puido ver o atestado, e seguem-se sem saber os cárregos. Continuam encirrados em Moratalaz.

Colado x eDu

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada