3 feb 2014

[Grécia] Nova onda repressiva com batidas policiais consecutivas em casas de anarquistas

Colamos informaçom enviada ao nosso correio pola Agência de Notícias Anarquistas -ANA- dumha informaçom de Verba-Volant, notícias contra-informativas desde Grécia:

Durante a última semana na Grécia, temos experimentado umha nova onda repressiva desencadeada sob o pretexto de perseguiçom, por parte da chamada "Unidade Anti Terrorista" da Polícia grega, de um fugitivo da prisom de Koridalos, Atenas. Trata-se de Christodoulos Xiros, um militante marxista de mais de 50 anos de idade, membro do grupo de luta armada "17 de novembro", desarticulado pola Polícia em 2002.

Especificamente, a "Unidade Anti Terrorista" da Polícia tem suscitado umha série de batidas em casas de anarquistas ou de familiares, nas cidades de Atenas e Tessalônica. A seguir publicamos um relatório cumulativo de casos notificados apenas no Indymedia Atenas, enquanto existem mais casos de batidas policiais ainda nom denunciados e publicados neste site contrainformativo.

Em alguns casos, qualquer item encontrado no interior dessas casas durante as batidas (e os registros) foi usado pela Polícia para acusar, deter ou processar aos anarquistas proprietários ou inquilinos - isso sem a fundamentaçom do porque foram selecionados estes anarquistas como suspeitos de oferecerem hospitalidade a um fugitivo, além do fato de que a Polícia os têm fichados como anarquistas, ou seja, por sua ideologia. Os meios de desinformaçom em massa fizeram breves mençons desta repressom realizada pola "Unidade Anti Terrorista", sem fazer a miníma mençom aos porquês dessas incursons nas casas e quais foram os critérios de seleçom dos que foram colocados na mira das forças repressivas.

Segue umha breve crônica das batidas e registros realizados em várias casas ao longo dos dias 21 a 28 de janeiro, das perseguiçons judiciais e dos anarquistas processados ou condenados:

21 de janeiro de 2014: Batida policial na casa de G.K. em Atenas. Prisom e julgamento desta pessoa por posse de umha arma e falso testemunho (ele se recusou a fornecer as impressons digitais e ser fotografado). Sentença de 16 meses de prisom com suspensom e aplicaçom de umha multa de 600 euros.

21 de janeiro de 2014: Batida policial da casa de L.G. em Atenas. Prisom e julgamento desta pessoa por posse de armas e falso testemunho. Sentença de 9 meses de prisom com suspensom e aplicaçom de umha multa de 600 euros.

22 de janeiro de 2014: Batida na casa de L.P. em Atenas.

24 de janeiro de 2014: Batida policial na casa de F. no bairro de Metaxurgío, no centro de Atenas.

21-24 de janeiro de 2014: Foi relatado dezenas de incursons e registros policiais em casas na cidade de Tessalônica.

25 de janeiro de 2014: Batida policial na casa de G.M., em Tessalônica. Além disso, invadiram a casa de umha pessoa no bairro de Galatsi, Atenas, que foi acusada pola Polícia e processada na segunda-feira, 27 de janeiro.

28 de janeiro de 2014: Batidas nas casas de dois anarquistas, nos bairros de Kipseli e Exarchia, no centro de Atenas. De acordo com a mídia, a Polícia realizou várias incursons e registros de casas no centro e na periferia de Atenas.

Como mencionado anteriormente, estes casos vêm só de publicaçons em Indymedia Atenas, enquanto os meios de comunicaçom falam de novas batidas policiais. Um relatório mais completo e detalhado será publicado nesta ou em outra entrada, conforme compilamos mais informaçons sobre este tema. Resumindo, estamos vivendo umha extensa operaçom contra o movimento anarquista em Atenas e Tessalônica. Em 28 de janeiro de 2014 aconteceu a primeira assembleia aberta em Atenas, convocada por umha iniciativa de anarquistas. Também, em Heraklion, Creta, tem sido chamada uma assembleia, apesar de que nesta ilha ainda nom foi publicado casos de batidas policiais.

No hay comentarios:

Publicar un comentario