13 dic. 2013

[Itália] Operaçom repressiva contra companheiros activistas Anti-TAV em Torino e Milano

Segunda-feira, 9 de dezembro, às 5hs da manhã, as forças da DIGOS (polícia política italiana), iniciaram umha operaçom repressiva em Torino, irrompendo no Asilo Okupado e numha vivenda okupada.

Três horas mais tarde, os policiais se foram levando várias okupantes: Cecile e Greg, liberados horas depois e recebidos por solidários fora da comisaria de polícia, foran detidas porque, sobre elas pesavam medidas cautelares, umha ordem de expulsom ou proibiçom de residência. As outras presas de Torino, Chiara Zenobi e Claudio Alberto (ao que já se lhe impugera a proibiçom de residência em Torino) foram enviados à prisom. Ao mesmo tempo, em Milano, o companheiro Mattia Zanotti, que faz parte da rádio livre Radio Cane, também foi encarcerado tras irrumper a polícia na sua casa a prende-lo.

Estám acusadas de realizar umha açcom contra as obras do TAV [Trem de Alta Velocidade] em Clarea, na noite de 13 para 14 de maio, e se solicitam penas com agravante de terrorismo segundo o art. 280 do Código Penal italiano.

Niccolò Blasi, preso e encarcerado em 29 de outubro deste ano, também em Torino, encontra-se entre os acusados nesta investigaçom.

As quatro compas se encontram na mesma prisom, para escrever-lhes:

• Chiara Zenobi

• Niccolò Blasi

• Claudio Alberto

• Mattia Zanotti

C.C. via Maria Adelaide Aglietta 35

10151 Torino – Itália

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada