3 dic. 2013

[Grécia] O preso anarquista Spyros Stratulis está em greve de fome há quase um mês

Colamos esta informaçom recebida de -ANA- Agência de Noticias Anarquistas:

O preso político anarquista Spyros Stratulis está em greve de fome desde o dia 11 de novembro de 2013. Spyros está encarcerado nos calabouços da Democracia desde há 22 anos. Estava prevista a sua libertaçom dentro dalguns meses. Ao que parece estas duas décadas e dois anos que leva encarcerado nom têm sido suficiente para o Regime. Em 10 de abril de 2013 Spyros Stratulis foi acusado de pertencer a um grupo delituoso (trata-se de acusaçom corriqueira que ultimamente o Regime atribui com frequência aos seus opositores) e de lesons corporais.

As acusaçons foram feitas pela Polícia depois da realizaçom de escutas telefônicas a vários anarquistas e lutadores sociais. De concreto, em 12 de julho de 2012 a Polícia deteve 25 pessoas em Tessalônica, acusando-as de pertencer a um grupo criminoso. Uns dias mais tarde todos os detidos foram postos em liberdade, mas com as acusaçons pendentes em juízo.

É a primeira vez que o Poder acusa a pessoas (neste caso, anarquistas) baseando-se tam só no producto de escutas telefônicas, as quais é provável e possível que tenham sido montadas e confeccionadas. Spyros Stratulis está sendo acusado de ter contactos com pessoas que lutam contra a repressom estatal e se solidarizam com as causas dos presos políticos. Por causa desta perseguiçom política contra ele, estám proibidas todas os seus permissos para sair do cárcere, e isso sem que o fiscal do turno tenha solicitado algo semelhante. Também, Spyros corre o risco de nom ser libertado e de permanecer encarcerado durante os próximos três anos e meio.

Outros três presos políticos começaram umha greve de fome em solidariedade com a causa de Spyros Stratulis. Trata-se de Rami Syrianós, Ergion Mustafá e Mijalis Radamanoglu. Os três fizeram comunicados em solidariedade com a greve de fome de Stratulis.

No caso de Spyros Stratulis é óbvio que o Estado grego está castigando um lutador social e preso por sua ideologia e actitude política fora e dentro do cárcere. Os fatos recentes no caso de Spyros Stratulis demonstram que a repressom do Poder contra todos os que nom se submetem a ele é implacável. Spyros e mais centenas de presos estám lutando nom somente contra a arbitrariedade do sistema penitenciário e do Poder em geral, senom que contra a existência deste sistema.

Notícia relacionada:

http://noticiasanarquistas.noblogs.org/post/2013/11/26/grecia-cronica-da-concentracao-solidaria-na-prisao-de-larissa-em-solidariedade-ao-preso-em-greve-de-fome-spyros-stratouli/

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada