4 nov 2013

[Grécia] Sábado 09 de novembro: Dia Internacional de açom contra as minas de ouro em Calcídica

Colamos este Chamado dos Comitês de Luita em solidariedade internacional com a luta contra a mineria de ouro em Calcídica, recebido na nossa caixa de correios:

Nós, o povo do movimento contra a mineria destrutiva em Calcídica, dirigimo-nos novamente a nossos/as cidadáns/ás, nossos/as companheiros/as, nossos/as irmáns/irmás.

Hoje na Grécia esta-se cometendo um crime. Sob o pretexto da crise financeira, o meio ambiente, os direitos humanos, a dignidade humana, a democracia, a liberdade de expressom e a qualidade de vida som sacrificados no altar dos interesses empresariais, das ambiçons políticas e de um capitalismo neoliberal que na Grécia mostra sua face mais desumana.

Em Calcídica, estamos experimentando desde muito tempo as consequências da política de "salvar o país a qualquer custo", em detrimento da vida humana, dos direitos humanos e do meio ambiente.

Em nossa terra se pretende realizar um mega projeto de mineria, que ameaça destruir umha floresta de beleza única e valor ecológico e contaminar as águas subterrâneas, o ar, a terra e o mar. Ameaça nossas atividades econômicas. Periga e hipoteca o futuro dos/as nossos/as filhos/as.

O movimento social de protesto e resistência contra estes planos destructivos tem sido sofrido a dura repressom do Estado, a violência policial, a perseguiçom, a prisom, a difamaçom, a censura, a criminalizaçom. Apesar de tudo, seguimos fortes. Seguimos afirmando o nosso direito de viver e sonhar.

Nossa força surge do amor por nossa terra, por nosso espaço físico e cultural. Nossa força é a nossa unidade na luita comum pela vida. Nossa força é a solidariedade.

Em 9 de novembro, reuniremo-nos em Tessalônica numha manifestaçom massiva de protesto, de reivindicaçom e de solidariedade. Convidamos, na mesma data, para apoiar a nossa luta; a organizar, em suas próprias regions, umha acçom de solidariedade.

Só unidos/as e em solidariedade podemos reivindicar um presente digno e um futuro melhor.

Comitês de Luta de Calcídica e Tessalônica

No hay comentarios:

Publicar un comentario