23 oct 2013

[Grecia] Invasom da Polícia na Universidade de Estudios Económicos de Atenas

Colamos esta informaçom que recebemos da Agência de Notícias Anarquistas - ANA:

Nesta terça-feira, 22 de Outubro, policiais das Forcas repressivas do Régimen invadiram a Universidade de Estudios Económicos de Atenas, umha das poucas universidades que nom está localizada no centro da cidade e no campus universitário. O pretexto para acomenter esta agressom foi umha "Operaçom Vassoura" contra os imigrantes vendedores ambulantes que comercializam os seus productos ao carom do edifício desta Universidade.

Os policiais acosarom-nos e os imigrantes foram quem de recolher os seus bens e refugiar-se no interior da Universidade. Em seguida, un impactante paquote policial fijo a sua chegada e ficou alinhada mais ou menos umha hora do lado de fora do campus e no pátio interno. Naquele momento, dentro da Universidade, acontecia umha cerimonia de boas-vindas xs novatxs.

A polícia entrou no predio e detivo a vários imigrantes, se bem foi entom quando estudantes começarom os protestos pola presência policial e que nom iam permitir que isso acontecesse. Eles se reunirom no edifício centro e começarom a gritar palavras de ordem como "policia repressora" e outros. O Reitor da Universidade, que estava presente na Cerimonia, foi avisado mas reagiu muito mais tarde, apos entrar em contacto com a polícia por telefone, a maioria dos policiais que estavam dentro do recinto retirou-se e alinhou-se do lado de fora dos portons da Universidade. Entom os estudantes sairam do prédio e ocuparam o pátio e escadas de acesso a faculdade, ficando a umha curta distância dos policiais.

A "operaçom" policial ocorreu diante a presença do vice Ministro do Desenvolvimento. É o sujeito engravatado que se vê na imagem, batendo um "divertido" papo com o chefe da polícia. Durante a operaçom de invasom da polícia, tres imigrantes foram detidos por policiais motorizados.

Lembramos que o asilo universitário já nom existe na Grecia, fora eliminado por umha lei de 24 de agosto de 2011. Além diso, esta invasom policial no campus da Universidade de Estudios Económicos nom é a primeira : em 28 de dezembro de 2012, a Polícia invadira esta mesma universidade sob o pretexto dumha suposta denúncia anónima sobre artículos comerciais ilegais armazenados num predio da Universidade. No entanto, o verdadeiro objectivo dessa operaçom policial fora a apreensom do transmissor, da antena e de todos os equipamentos e máquinas da estaçom da Rádio livre 98FM.

No hay comentarios:

Publicar un comentario