30 oct. 2013

A Ditadura do Decano de Direito da USC

Contavamos ontem (acá em Abordaxe) o caso de Tatiana, a moça estudante do último curso de Direito na USC represaliada, polo membro do Opus Dei e Decano desta faculdade da USC, Luís Míguez Macho, por formar parte dum piquete no dia da greve de ensino. Agora soubemos por Diário Liberdade que, se bem o reitorado tomara cartas no assunto depois de ser celebrada ontem a concentraçom (ver imagem) às portas da Faculdade de Direito ( que se converteu posteriormente em manifestaçom ) e pese a que a secretária Geral da USC, Lourdes Noia, deu a razom à aluna ao ditaminar que as normas da USC marcam que o decano nom pode excluir arbitrariamente a ninguém de participar na atribuiçom de vagas de práticas e que o professor e decano terá que receber Tatiana Maseda e atribuir-lhe vaga consoante as suas qualificaçons académicas, este fascista opusino nega-se a aceitar este ditamem do reitorado e recusou receber a aluna, que se dirigiu na tarde de ontem ao seu gabinete na Faculdade de Direito.

Ante isto, convoca-se para hoje as 12h umha outra concentraçom às portas da faculdade para dizer-lhe bem às clarinhas a este fascista que se vaia e que dimita.

Táti, filiada de AGIR, organizaçom estudantil independentista que indicou pouco depois que "com esta atitude intolerante o Decano de Direito opta pola confrontaçom direta com o estudantado", será assim novamente apoiada nesta nova concentraçom convocada conjuntamente pola própria AGIR, junto à Liga Estudantil Galega e aos Comités.

Esta segunda concentraçom tenciona forçar a resoluçom do caso de repressom académica protagonizado polo ultra que detém o cargo de decano da Faculdade de Direito. As entidades estudantis garantem que vam manter a mobilizaçom até que a companheira poda realizar as suas práticas correspondentes ao último ano de curso com normalidade, consoante as normas que o decano se recusa a acatar sem que até agora tenha sido obrigado a fazê-lo, nem sancionado, por nengumha autoridade superior.

eDu

1 comentario:

  1. vimos de saber que a concentraçom de hoje foi "finiquitada" antes de começar, porquê o Decano finalmente acedeu a receber a Tatiana para que esta escolha o lugar do seu "practicum". A escusa para nom recebe-la na tarde de ontem foi que "nom recebera nada por escrito" e que quando o recebera actuaria em consonância com o dictame do reitorado. Ardil de fascista de ordeno e mando.

    ResponderEliminar