30 ago 2013

Feijóo, “esta campaña de incendios está siendo extraordinariamente positiva”

Ou este home é parvo de mais ou está a fazer-se bolas com a vaga de incêndios desta última semana e, com a sua teima por sacar rédito de tudo quanto fai ou desfai, está a superar com creces todas as tontarias escuitadas até agora sobre os lumes que estám arrasando Galiza de ponta a ponta.

Como se podem fazer tais declaraçons?? Como num momento em que Galiza é, dia sim e dia também, notícia em todos os medios oficiosos (tam afeitos a rir as graças dos governantes) por esta vaga de lumes que semelha nom ter fim ?? "Etraordinariamente possitivo ???” !!!

Aleda-se de que, até agora, "só" ardera um terço do que vinha a ser habitual na Galiza desde 1993 ?? Cabe alegrar-se por elo ??

Lembro-lhe que qualquer edafólogo sinala em 50 anos o processo de regeneraçom completa dumha arboleda queimada e se temos em conta que cada vez ficam menos terrenos sem arder em tuda Galiza, é por tanto lógico que cada ano arda menos (pois menos hectáreas há sem arder), assim como é lógico que num pais onde o paro acade um 80% o normal é que baixe (porque já seria impossível que sega subindo). Mais isso, Alberto, nunca pode ser motivo de alegria. Ou sim ??

eDu

No hay comentarios:

Publicar un comentario