3 jun 2013

Manipulaçom da TVG. A cadea de Feijoo insire umha publireportagem a prol da minaria a ceu aberto apos a informaçom sobre a numerosa manifestaçom na sua contra.

Recolhemos a notícia de Sermos Galiza, mas todas as que acudimos a esta manifa e vimos depois as notícias da TVG fumos conscientes da sua manipulaçom burda e interesada (ver acá o video).

Dim em Sermos que o informativo da TVG adicou menos de 2 minutos á multitudinária manifestaçom contra a política mineira da Junta de Galiza e que em contraste, e justoi depois de concluído o vídeo sobre a marcha, o telejornal inseriu umha auténtica publireportagem a prol do projecto de minaria a ceu aberto em Corcoesto. As cámaras da TVG viajarom a Asturies num deslocamento organizado pola companhia canadiana que vem rouba-lo ouro e destruir a terra e envelenar as augas, Edgewater Exploration LTD, e no que tomarom parte vizinhas e vizinhos levadas alá para que falem bem do que lhes ensinarom e virom, com o galo de persuadir-nos de que o projecto é virtualmente inócuo para a natureza e para os sectores produtivos, e para elo a TVG prestouse a este propósito e cedeu a voz a um assessor da empresa e a o director técnico do projecto de Corcoesto.

A publireportagem ocupou 2 minutos e 13 segundos, mais tempo do adicado á multitudinária marcha de Santiago, que além (e isto é cosa minha) só resaltou as palavras dos vozeiros dos partidos políticos instituiçonais (agás a do SGHN), esses mesmos políticos que quando governam nom duvidam em faze-lo mesmo que o PP e mesmo boicoteam a luta nas ruas (onde estavam as mil i tontas e mil i tontos de BNG, AGE e PSOE quando Galiza Nom Se Vende??)

Asdo: eDu

No hay comentarios:

Publicar un comentario