15 may 2013

Solidariedade com Pancho, preso anarquista participante da Campanha Cárcere=Tortura ameaçado de morte por umha carcereira.

Recolhemos e traduzimos de AlasBarricadas:

Francisco Maya Fernández, “Pancho” é um rebelde social, que se achegou, como muitos outros, às ideias anarquistas no interior do cárcere, na actualidade atopa-se no cárcere de Aranjuez onde leva cumpridos mais de 10 anos e fica-lhe por cumprir um outro tanto.

Desde que fora sequestrado nom deixou de rebelar-se contra a instituiçom carcerária, o seu carácter refractário levou-no a se enfrontar a cotio a carcereiros/as, trabalhadores/as sociais... a vingança dos/as torturadores/as em forma de torturas psicológicas/físicas, dispersom, ailhamento, aplicaçom do régime F.I.E.S, provocaçons... nom conseguirom domenha-lo.

Atopa-se imerso na campanha “Cárcere=Tortura” e sempre amosou umha grande solidariedade no dia a dia com o resto de compas presos/as.

O sábado 11 de Maio recebemos umha chamada sua indicándo-nos que recebera ameaças de morte e demais provocaçons por parte dumha carcereira e pediunos toda a solidariedade possível desde fora, desde aqui fazemos um chamado a fazer ver a estes torturadores/as que “Pancho” nom está só, as formas de solidariedade som multiples.

Desde acá proponhemos um maciço envio de faxes ao cárcere de Aranjuez exigindo que cese a violência com o nosso compa e fazéndo-lhes ver que nom está só.

Numero do fax: 91.809.90.47

A SOLIDARIEDADE É A NOSSA ARMA!

No hay comentarios:

Publicar un comentario