3 may 2013

Homenagens a Gabriel Pombo: Fanzine "Opúsculo - Parte de un Recorrido" e Cançom "Esta Noite hei d'ir aló" dxs "Malfoliadxs"

Já contavamos ontem (ver acá) de que Gabriel fora devolto a Villena (Alacant) depois da tentativa errada de extradiçom da fiscalia de Perugia (Itália) após a absurda euro-ordem de arresto, na que se lhe acusava de ser o ideólogo e inductor da denominada Operaçom "Ardire" (aquí neste mesmo blog), mália que no tanto de suceder-se os feitos que se lhe imputam, Gabriel ficava preso na Alemanha.

Agora na sua homenagem fazemos público acá duas propostas feitas realidade que xurdiram da solidariedade:

Este vídeo da cançom-versom de "Xs Malfoliadxs" titulada "Esta Noite hei d'ir aló", tirada do CD gravado no CSO A Casa do Vento (Compostela), com objectivo de enviar-lho a Gabriel, na altura aínda preso em Aachen (Alemanha) (ver letra em "Leer más") e a brochura (fanzine) "Opúsculo - Parte de un Recorrido" que é umha recopilaçom nom exaustiva de textos de Gabriel, e que a consideraçom dxs autorxs (Uns /umhas Anarquistas Internacionalistas): "Nom tem como único objeticvo dar a conhecer ou lembrar a traxectória deste compa, trata-se também —e mais que nada— de continuar propagando as ideias polas que luita e que nos compartilhamos; de defender a eleiçom da expropriaçom e dum antagonismo decidido, de fazer viver desejos de liberdade, de revoluçom social e de Anarquia que também nos animam e que nom podem reduzir-se a palavras".

Contra todas as prisions e os sistemas que as produzem!
Por umha solidariedade que rache a pacificaçom que tratam de imponher-nos e cara o assalto dum mundo novo!


Podesde aceder para lêr e/ou descárregar o fanzine "Opúsculo - Parte de un Recorrido" em pdf desde estas ligaçons de Barcelona.Indymedia:
portada color (252 k)
opusculo gabriel (1182 k)

Letra do tema "Esta Noite hei d'ir aló":

Ti tes un contrato
Eu unha condea
Es da democracia
Eu da carcelaria
Moreno de ferro
Moreno de combate
Ti home sen ialma
Eu un pirata

Os teus son pesadelos
Eu ainda soño
Ti andas con carro
Eu cos meus ollos
Coa porra na man
Es moi valente
Haberia que verte
Frente con frente

Torturas sen conciencia
Traballas para os malos
Ti eres o estado
Eu un sublevado
Ti tes un garrote
I eu so barrotes
Dia tras dia
Como me quentas

Esta noite hei d'ir alo
Esta noite como presta
Esta noite vou e vou
Heiche d'ir malla-la testa(bis)

Torturas sen conciencia
Traballas para os malos
Ti eres o estado
Eu un sublevado
Maldita burguesia
Eu son anarquista
Ainda que me encerres
Non me dominas

Ti segues pegando
Eu sigo loitando
Non me calaredes
Entre catro paredes
Pola anarquia
E a morte do estado
Dia tras dia
Como me quentas

Esta noite hei d'ir alo
Esta noite como presta
Esta noite vou e vou
Heiche d'ir malla-la testa(bis)

Notícia publica por eDu

No hay comentarios:

Publicar un comentario