13 may 2013

Hoje declara Adri "Senlheiro" na Audiência Nazional a petiçom do seu advogado

Vinhemos de saber que nesta mesma manhá de hoje 13 de Maio, e a petiçom do seu advogado Endika Zulueta, o "Senlheiro" está a declarar na Audiencia Nacional umha outra vez.

Endika vai solicitar a súa liberdade baixo fiança.

Indicar também que, na quarta, joves dia 9, digeram-lhe que tinha 15 minutos para recolher as súas cousas e que o iam transladar em breves, se bem nom lhe digerom a onde (ainda que já se presumia que a Madrid). E que no seu translado desde o cárcere de Villena (Asturies) o "Senlhe" se passou por vários cárceres como El Dueso (Cantabria), por Burgos e (apontam desde o seu Colectivo de Apoio) "nom sei se por algum mais" até chegar o sábado 11 até o cárcere de Valdemoro (Madrid III) onde soem ser enviadas as pessoas presas antes de declarar na Audiência.

Dizer também que, se bem foi Endika quem solicitara que Adriám voltara a declarar, nom se esperavam tam rápida actuaçom judicial, dado que tinham pendente falar com antelaçom para preparar a declaraçom (direito reconhecido a toda persoa presa) e ante isso solicitaram um adiamento, que resultou denegado, mas, ao entender do seu Colectivo de Apoio :"Assim e tudo nom se vam sair com a súa e o domingo ia ve-lo o advogado para poder falar antes".

Seguiremos informando

(A imagem é dum cómic enviado polo Senlheiro)

Notícia redactada por eDu

No hay comentarios:

Publicar un comentario