7 may. 2013

[Bolívia] Fanzine e Calendário em Solidariedade com Henry Zegarrundo, agora em arresto domiciliário

Recebimos na nossa caixa de correios abondosa informaçom dumha compa além dos mares, sobre a situaçom do compa anarquista Henry Zegarrundo, criminalizado (acusam-no sem provas de ponher bombas) e feito prisioneiro na Bolívia do "indigenista" Evo Morales por oponher-se à construçom dumha auto-estrada que acabaria com o TIPNIS (Território Indígena e Parque Nacional Isiboro-Secure) e que na atualidade, tras case um ano de sequestro nos cárceres bolivianos, fica agora em situaçom de arresto domiciliário, desde o 2 de maio, há só 5 dias. Henry saiu das mazmorras do estado com a cabeça bem alta e ainda que nos alegra que as suas condiçons de encerro se suavizaram, nom esquecemos que segue sequestrado. Agora, mais que relajar-nos pola mudança nas medidas cautelares, sentimos necessário acrescentar a luita e a solidariedade.

Na sua homenagem, este domingo 5 de maio tivo lugar o lançamento dum compilado musical e um calendário na sua solidaridade com umha brochura (fanzine) adjunta sobre o golpe repressivo em 29 de maio de 2012 nessas terras dominadas polo estado boliviano.

Di-nos a compa no correio, que tudo elo pode-se mover desde qualquer lado, ou seja, que a qualquer grupo que lhe apeteza solidarizar-se deste modo, só tem que escrever ao mail de contacto: solidaridadportodaspartes@riseup.net

Até a libertaçom total!
Cárceres demoliçom!!


Para saber mais do fanzine “Información sobre el golpe represivo de 29 mayo 2012 y las luchas contra la IIRSA en las tierras dominadas por el Estado boliviano”, le-lo ou descarrega-lo (clicade acá)

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada