11 abr. 2013

Internacional: Vigilância tecnológica. Concurso de caça de cámaras de seguridade


Fazemo-nos eco desta convocatória internacional publicada em diversos sites anarquistas, nós recolhemo-la de Contra Info (quem a recolhe de Informa-azione, que à sua vez a recolhe de Earth first! Newswire, que...)

Primeiro concurso anual de caça de cámaras de seguridade.
Porque as cámaras de seguridade nom se destruirám soas.

Para participar: Estuda o terreo da túa cidade, vila, complejo industrial ou comercial próximo, estuda umha série de planos bem pensados (cumha série de planos B e C para evitar que vos pilhem ou reconhezam), prepara o teu material, mascára-te, evita ponher-te mans á obra com pessoas coas que nom tenhas umha forte relaçom, destrue e deshabilita cámaras de seguridade.

Para ganhar: Quando se obstaculiza o aparato de vigilância ganhamos todxs. Em qualquer caso, com espírito de luita e diversom, o colectivo clandestino (imaginemos umha hipotética Fronte de Libertaçom da Invisibilidade) ou a regiom, a cidade ou vila que acade o maior coeficiente destrutivo em dólares estadounidenses (que se sacará de fontes mediáticas a partir de janeiro de 2014) será declaradx ganhador(a) do primeiro concurso anual de caça de cámaras. Na realidade, o primeiro grupo que destrúa um "dron" ou aviom nom tripulado de vixilância ganhará direitamente, a menos que dous ou mais grupos consegam reivindicar-se o abatemento dum outro "dron" e, em tal caso, volvera-se considerar o dano económico.

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada