22 mar. 2013

[Chile] Ruka Inche organiza "Puño en Alto" umha actividade comemorativa no "Día del Joven Combatiente"

Recebemos na nossa caixa de correio duas notificaçons do acto programado polo "Colectivo RUKA INCHE... Encerrando NO se Educa!!!" co galho do "Día del Joven Combatiente" chileno em 29 de março, jornada de luta que comemora o assassinato nesse dia em 1985 dos irmaos Rafael e Eduardo Vergara Toledo a mãos de agentes de Carabineros, durante a dictadura do General Augusto Pinochet. Colamos os textos recebedos (umha vez compilados e traduzidos num só):

Como agrupaçom estamos em permanente rede com outras organizaçons e é por elo que este ano se realizará um acto comemorativo desta data tam emblematica, polo mantemento da memória histórica das pessoas assassinadas pola aparatagem estatal pero com enfase na memória de Jose Huenante, jovem Mapuche desaparecido por Carabineros em 3 de Setembro de 2005 (Mais informaçom AKÁ) na "Población Mirasol" de Puerto Montt e que até a data segue em paradoiro desconhecido.

Se realizará umha jornada Reflexiva/Cultural, com o aporte de bandas locais, cordelaço informativo, feira livre, micrófone aberto, entroutras.

Será desde as 15:00 até as 20:30 hrs em "Población Mirasol", especificamente na cancha telhada (Av. la Cruz com Vicuña Mackena)

A participaçom é livre para quem queira aportar. (para elo contactar a traves do seu correio: larukainche(arroba)gmail.com )

Esperamos participaçom e defusom

Agradecidos de antemão.

PD: Solicita-se apoiem com um alimento nom perecível, utis de aseio ou escolar, para os rapazes da Ruka Inche.

*Atentxs a informaçom nova a través do blogue

sAude

No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada