17 ene 2013

Novidades sobre Noélia

Recebemos no nosso correio esta notícia sobre o estado de saude de Noélia que nos enviarom desde Cuarto Grado Salamanca publicado no blogue Carcel=Tortura

NOELIA NOM ESTÁ SOZINHA

Noelia Cotelo Riveiro, o passaso dia 16 pediu ir ver o médico porque tem umha infeçom de ouvido que se lhe estendeu a boca, chegándose-lhe a inflamar muito. Quando pediu vissita médica, os carcereiros respostaram-lhe que nom ia ser recebida por nengum médico, que se queria poderia ve-la um outro carcereiro, chamado Adelardo, o qual, há tempo, confundira-se com a quantidade de metadona que lhe tenia que subministrar e case da-lhe umha sobredose. Quando o Adelardo chegou, Noelia insistiu em pedir-lhe ser vista por um médico, mas entom o carcereiro Adelardo respostou-lhe que ela nom precisava médico algum porque ia morrer alá.

Como já contaramos na notícia da Folga de Fame, Noelia no dia 23 de Outubro, na noite, acordou porque um carcereiro (Jesús) estava a tocar-lhe os seus peitos e o torso entanto ela durmia algemada à sua cama. Este indivíduo interpujo umha contradenúncia dizendo que fora ela quem lhe chamou e tentou agredir-lhe. O julgado estimou a sua alegaçom e agora Noelia tem que se passar 28 dias em Ailhamento.
Despois do incidente com o carcereiro Adelardo, mudarom a Noelia a umha cela com a ventá aberta, perfeita para a sua infecçom de ouvido. Cabe dizer que no cárcere de Brieva nom há calefacçom, quando as temperaturas nom superam os 10ºC, e que desde o mês de Dezembro estám a quitar-lhe mantas, batas e várias prendas de abrigo mais.

Exigemos, como mínimo, que Noelia SAIA DO CÁRCERE DE BRIEVA QUANTO ANTES.

A Folga de Fame de Noelia continua e a sua luita persiste por muito que tentem o contrário.

CÁRCERE = TORTURA
Se queres escrever-lhe:
Noelia Cotelo Riveiro
CP Brieva
Ctra Vicolozano; 05194
Brieva (Ávila)

No hay comentarios:

Publicar un comentario