23 oct 2012

Itália: Prisioneiros informam de brutalidade no cárcere de Tolmezzo

Há algo mais de um mês publicamos em Abordaxe umha carta de Maurizio Alfieri prisioneiro no cárcere na que estivo detido em primeiro lugar Massimo Passamani até que foi presuradamente transladado, ne-la Maurizio dava conta das razons de tam imediato translado e informava da brutalidade da estructura e a violência dos carcereiros de Tolmezzo, e poucos dias depois faziamos pública umha carta de Mássimo, onde dava conta dos laços de solidariedade jurdida entre ambos. Agora recolhemos de Contra Info como segue a ser a situaçom dos prisioneiros em ailhamento deste cárcere que copiamos, traduzimos e colamos para conhecemento geral.

Maurizio, desde anos há, luita desde o interior do aparato punitivo contra o silêncio e a censura que rodeam as malheiras e as torturas diárias administradas polos vejadores de uniforme com a connivência dos jefes e directores. Também nas instalaçons de Tolmezzo vem de recolher testemunhas, escritos e sinaturas de diferentes prisioneiros da secçom de ailhamento. Dado o risco de que istos textos sejam incautados polos guardas, como sucedeu recém, optamos por recolhe-los e publica-los, omitindo os nomes dos prisioneiros para evitar represálias na sua contra. Sabemos que o juiz de vigiância de Udine nom está a tomar nengumha medida, se bem é consciente das violências perpetradas no cárcere de Tolmezzo.

O mínimo que podemos fazer é dar voz a estas histórias e dar força aos que luitam dentro das prisions. E, como muitas vezes os presos escrevem-nos cartas e postais som um sinal importante, também para os seus captores.

[Os seguintes textos estám em italiano: Denuncia colectiva dos presos, Declaraçom dum preso, Carta nº1, Carta nº2,Carta n º3, Carta nº4.]

Para escrever a Maurizio e aos presos da secçom de ailhamento do cárcere de Tolmezzo:

Maurizio Alfieri
c/o C.C. via Paluzza 77
33028 Tolmezzo (UD)
Italia

Para fazer presom sobre os torturadores de Tolmezzo, podedes escrever-lhes a eles também:

Massimo Russa – brigadier jefe do esquadrom de matons
Raffaele Barbieri – comandante das guardas que ordena as malheiras
Silvia Della Branca – directora do cárcere, cúmplice das violências e dos abusos

c/o C.C. via Paluzza 77
33028 Tolmezzo (UD)
Italia

Notícia colada por Edu

No hay comentarios:

Publicar un comentario