25 sept 2012

[Chile] Começou a vista oral contra Hans Niemeyer.- Caso Bombas 3ª parte ?

Priemiro foi a absoluçom aos implicados no Caso Bombas ( agora à espera do falho da Corte Suprema logo de que o Ministerio Público requirira a nulidade desse juízo), depois foi a requalificaçom do delito no Caso Pitronello, quando o Tribunal, absolviu ao "Tortuga" dos delitos de carácter terrorista, e, em consequência fora condenado por danos a 6 anos de liberdade vigiada fora da prisiom (sentência também recurrida pela fiscalia, que volvepedir a nulidade do juízo), e agora com o começo da vista para o juízo oral em contra de Hans Niemeyer, poderia ser a terceira parte desta particular falhida caça chilena de terroristas anarquistas, no que a fiscalia busca implicar-lhe quatro delitos explosivos, e qualifica-lo de terrorista, se bem a juíza do caso já decidiu excluir 34 documentos dos 64 apresentados pola fiscalia, por ser impertinentes, e mesmo deixou sem voz à testemunha dum capitám da polícia. Tudo elo num clima onde estám a medrar as vozes de juristas expertos que descartam que exista terrorismo em Chile e criticam a atitude do Governo nestas causas

O caso Niemeyer

Às 22:15 da noite do mércores 30 de novembro de 2011 sentiu-se um forte estoupido na Avenida Macul tra-la explosom dum artefacto numha sucursal do Banco Crédito Inversiones. Supostamente polo lugar se passava um carro policial da PDI com tres detectives a bordo, quem teriam visto a um home tambaleante fugindo do lugar e desfazendo-se dum par de luvas e dum polar. Esse home é Hans Niemeyer Salinas de 38 anos, a quem o Ministerio Público sindica como presunto autor desse atentado explosivo, dado que na sua roupa haveria rastros concordantes com o material do artefacto artesanal: pólvora negra e TNT.

Niemeyer é sociólogo e no momento de ser detido trabalhava em obradoiros de prevençom de drogas na comuna de Lo Espejo. De sempre ligado a esse tema, o seu nome nom aparecia até esse momento em nengum registro relaçonado com grupos anarquistas nem mantinha vinculos com nengumha outra das pessoas sospeitosas de instalaçom de artefactos explosivos. Nom tinha antecedentes policiais nem judiciais, mas a fiscalia basea a sua acusaçom em material encontrado pola polícia no seu computador: panfletos anarquistas, manuais para elabourar bombas, mapa de Santiago com lugares onde ocurreram outros bombaços, se bem tudos eles, como ja digemos, venhem de ser excluidos do caso pela juíza encarregada por considera-los irrelevantes, como curiosidade dizer que entre eles figuravam títulos como “Evoluiçom dos explosivos industriais”, “Informe sobre bombas lapas” ou “ETA: Ejército secreto e movimento social”.

Para a defensa de Hans Niemeyer nom existem provas suficintes para vincula-lo com outros bombaços e denúncia que se trata dumha "especulaçom" por parte das polícias e que as conexions que se querem estabelecer som erradas: "É umha mera especulaçom da inteligência policial a qual ejerce umha presom sobre o persecutor e arrastra-lo a umha persecuiçom penal infundada. O sustento é débil porque nom existe prova científica".

O juízo em si, poderia começar a finais de outubro. Miraremos de tende-vos informadas.

Convidamos a leitura dum escrito de Hans em 26 de agosto passado, no que fala das acusaçons deste juízo e declara: "Ao respeito nom vou caer na trampa de dizer si som culpável ou inocente, dado que para elo teriamos que compartir umha base valórica e ética em funçom da qual definir o bo e o mau, o culpável e o inocente, e afortunadamente temos um abismo de distância em quanto a valores e atitudes. No entanto, isso nom sinifica que vaia renunciar à defensa legal e fazer uso de todo o instrumental à minha disposiçom para defender-me".

Informaçom redactada por Edu em base as ligaçons da notícia (destacadas em cor vermelho)

No hay comentarios:

Publicar un comentario