21 feb 2012

[$hile] Os compas Freddy, Marcelo e Juan em Greve de Fome Líquida

Desde o 17 de fevereiro, os compas Freddy Fuentevilla, Marcelo Villarroel e Juan Aliste, estám em greve de fome líquida, em concordância com o Chamado a dias de Agitaçom Solidária Internacional (do 19 ao 29 deste mês de fevereiro) para exigir a sua imediata liberdade.

Depois de fazer público um seu primeiro Komunicado Urgente conforme assumiam dentro deste marco de chamado internacional fazer esta greve, agora vimos de receber via e-mail este escrito das suas achegadas, que traduzimos e colamos a continuaçom, ao respeito das graves consequências que esta greve está a ter para os tres compas prisioneiros do governo repressor do estado $hileno:

De momento sabemos que os compas forom castigados e ailhados pola medida de luita que estám a levar a cabo, e que se lhes está proibindo o ingresso de auga, com o claro fim de aniquila-los, nom só moralmente, senom que também físicamente, dado que a falha de suficinte liquido por mas de dez dias acarrearia sérios problemas de saude nos tres luitadores.

A actitude desde o poder judicial encarnado nos carcereiros de turno e diversos lacaios é esperável, a submissom dos medios de comunicaçom também, todo o sistema de domínio em claro revanchismo ante quem nom se dobrega, nem se arrepinte, ante quem mantem a mirada alta e o punho firme e combativo. É claro, eles som verdugos ao serviço do sistema, e acá há revolucionários, subversivos, libertários. Prisioneiros da guerra social.

Castigar-lhes para ejemplificar ao resto de combatientes, potenciais ou activos. Aniquila-los. Intentarom-no na regiom dominada polo Estado argentino antes, e intentam-no agora tra-la cordilheira. Ainda assim, nom conseguirám nada mais que reforçar as conviçons de quem sabe que só a luita nos fai livres.

É agora, no afora, onde devemos romper o silêncio reinante que pretende enterrar vivo aos compas, qualquer gesto de solidariedade é benvindo e desejável.

A subversom poderá durmir...pero nom vai desaparecer nunca!

Entanto exista miséria haverá rebeliom!

FREDDY, MARCELO e JUAN, À RUA!
POLA DESTRUIÇOM DE TODOS OS CÁRCERES!

Vídeo da história das suas detençons

Dizer também que as suas famílias estám a ser hostigadas polas forças repressivas $hilenas e que a última acçom destes sicários do poder foi o recem grave sequestro do pai de Freddy Fuentevilla e outros hostigamentos às famílias de Marcelo Villarroel e Juan Aliste Vega.Vídeo da denúnica das familiares

Mais informaçom no seu
blogue

No hay comentarios:

Publicar un comentario