14 jun 2010

Sentência absolutória para Núria Pórtulas!!!


Núria saiu absolta depois do recurso interposto ao Tribunal Supremo em resposta à sentência dictada pola Audiência Nacional que a condenava a dous anos e seis meses de prisom por “tentativa inacabada de colabouraçom com organizaçom terrorista”, além dumha multa de 810 euros, dous anos e meio de inhabilitaçom especial para exercer o direito de sufrágio passivo e oito anos e meio de inhabilitaçom absoluta.

Clica em "Leer Más" para aceder ao texto publicado ao respeito polas pessoas da campanha de apoio a Núria

ABSOLVEROM A NÚRIA

Nom podemos esconder a nossa alegria e sorpresa pola ABSOLUÇOM da nossa companheira. Sorpresa por qué somos conscentes dos mecanismos do sistema contra o pensamento disidente. Pero, pese a nossa alegria, temos coisas que dizer, porque nom queremos olvidar todo o qué se passou. Queremos recordar que fai mais de tres anos que detiverom a Núria e só agora acabamos de saber a decisom do Tribunal Supremo. Durante istos tres anos as provas nom mudaram, seguirom sendo as mesmas: material que podemos atopar em muitos centros sociais como auto-colantes de Euskal Presoak, livros, fanzins, cartaces ... e outros tam surrealistas como:

-A libreta azul, por certo, incautada ilegalmente num cacheio num falso control rutinário.

- As anotaçons "com danos e finalidades terroristas" referentes à acusaçom que se fazia desde Italia a um companheiro por quem havia umha campanha de solidariedade na que Núria participava.

-Anotaçons de Instituiçons onde realizar acçons como as que figemos nos mesmas. Estamos a falar de colgar faixas, fazer concentraçons ...

- A sua ideologia anarquista, na que se focalizou gram parte do juízo do passado julho de 2009.

Esta sentência desmonta todas as justificaçons de todo o processo posto em marcha neste caso, pois o Tribunal Supremo deixa em evidência as actuaçons dos mossos d'esquadra e da Audiência Nacional diante da sociedade. Na sentência especifica-se a incomprensom pola qual AN e a fiscalia sacaram adiante o processo da Núria existindo umha sentência absolutória da pessoa com a qual a vincularam.

Pero estamos convencidas de que a sua liberdade responde únicamente à presência nas ruas, à resposta que a sociedade de Girona tivo quando encirrarom na prissom a umha pessoa preventivamente, sem provas nem juízo, durante 4 meses e durante todo o tempo que durou este processo. Ésta tem que ser umha vitória de todas contra este sistema, umha vitória para cada umha de nos que berramos, colamos cartaces, figemos pintadas, defundimos ...

Por outra banda queremos recordar que a repressom nom é só a prisom, a repressom sobre o pensamento disidente que propom alternativas ao sistema capitalista estabelecido tem infinidade de estratégias como o desgaste na luita, as penas desproporçonadas no caso de Franki de Terrassa, a acumulaçom de penas como pode ser o caso de Amadeu Casellas ou as penas-multa que caem sobre miles de activistas sociais, ou a acusaçom de terrorismo que receberom os independentistas do 92, o jovem de Torà, o processo 18/98 no País Basco, os vergonhentos 7 anos de Egunkaria, os 3 de Gracia ... ou o caso paradigmático de Núria. Umha série de estratégias que utiliza o estado com a única vontade de desmovilizar tanto às pessoas afectadas como às do seu entorno.

Como já digemos, se passarom mais de tres anos desde o início deste processo, e ainda que quigerom desgastar-nos com a carta do tempo, nos seguimos exigindo a liberdade da nossa companheira. Tres anos mais tarde seguimos recordando quem forom os responsáveis, referimo-nos concretamente aos políticos que todavia a día de hoje estám à fronte da Conselheria de Interior, Joan Saura como conselheiro e Joan Boada, entom secretário general, sem olvidar tampouco no resto de políticos do governo.

Seguimos recordando as acusaçons por parte de Joan Boada em relaçom com o entorno mais inmediato de Núria para criminalizar às membros da campanha de cara à sociedade, e fazer-lhes abandonar a luita para exigir a liberdade de Núria.

Desde a campanha seguimos recordando e denunciando a "detençom preventiva" de Núria, digna de governos para-fascistas onde nom se tem em conta a presunçom de inocência. Pero nom somos nada inconscentes, sabemos que som as estratégias que se aplicam desde o governo com os movimentos sociais que prantejam alternativas ao sistema estabelecido, onde o departamento encarregado de ejecuta-las é Interior.

Seguimos recordando que estes mesmos "ecosocialistas" que um día se posiçonarom contra da lei anti-terrorista, actuando como uns títeres do sistema, acabarom-na aplicando; o qual supom a vulneraçom de direitos fundamentais: permite estar em maos da polícia durante 5 días sem ser atendido por um advogado de confiança, nem por um médico externo, nem poder avissar a ninguém do teu sequestro por parte do estado. Em definitiva, deixa-te a expensas da "boa vontade" dos corpos repressivos.

Nom olvidemos as agresons por parte dos mossos d'esquadra a familiares de Núria, nem a sua estratégia de mudar os papeis, convirtindo às pessoas agredidas em agressoras dos verdadeiros agressores. Seguimos recordando as escuitas de assembleias e reunions do grupo de apoio a Núria, as vigiânzas que sofrerom diferentes membros da campanha, os diferentes processos judiciais que se nos abrirom com o objectivo de desgastar-nos e debilitar-nos ... Pero nom o conseguirom!! nos nom figemos mais que medrar e fazer-nos mais fortes a cada novo tropezo.

É por esta estratégia repressiva que desde a campanha de apoio a Núria seguimos, agora mais que nunca, exigindo a responsabilidade policial e política e polo tanto a DIMISOM dos auténticos responsáveis, Joan Saura e Joan Boada.

Para acabar queremos dizer que todas nos também temos libretas azuis onde apontamos as diferentes acusaçons que forom caindo sobre Núria, que na nossa libreta também ha anotaçons diversas sobre as nossas acçons em solidariedade com Núria, que tivemos longas reunions e assembleias, que temos umha ideologia alternativa à imposta ...

Assim que baixo a lógica da estratégia represiva do Estado nos também fumos terroristas!! Se Núria foi terrorista, todos e todas fumos terroristas!!

A pesar da absoluçom seguimos e seguiremos exigindo a derogaçom da lei anti-terrorista, a aboliçom da Audiência Nacional e a dimisom dos responsáveis políticos como Joan Saura e Joan Boada.

Queremos ao mesmo tempo agradecer o compromiso e a força das cidadáns em todos os actos da campanha levados até agora, este apoio é e foi primordial para a luita e resistência dumha sociedade ética e responsável com o entorno e ass suas membros.

A repressom nom nos deterá!!!!

Núria livre!!

Livres todos e todas!!

Sarrià de Ter 11 de junho 2010

Tirado de http://elsud.org/nuri/

No hay comentarios:

Publicar un comentario