13 may 2009

Asalto a um programa de televisión en solidaridade con Amadeu Casellas e Antonio Porto Marín.

Noticia extraída de "la haine". Componse da noticia orixinal e dun comentario posterior publicado en klinamen.org


Comunicado:

Em passado Joves 7 de maio um grupo de 10 anarquistas deslocalizou-se ao plato de televisom donde rodam o programa "acompañanos" em Vigo, apresentado polo senhor Pinheiro, para intentar assalta-lo ao vivo com faixas e cartazes com proclamas pola liberdade dos presos em folga de fame Amadeu Casellas e Antonio Porto, e pola destruiçom dos cárceres.

O programa é o típico reality-show nojento e soez. A intervençom das companheiras foi breve (apenas veu-se um anaco da faixa) mais suficinte para que ipso facto cortaram o programa no momento em que chegara a estrela invitada (Boris Izaguirre). Rápidamente forom neutralizadas e expulsas do plato. Mas o apresentador tivo que dar umha explicaçom informando da situaçom dos presos em folga de fame, e como nom, fazendo referência de que encarapuçadas nom se vai a nengurws.

Por desgraça nom se rompeu de todo o silêncio dos médios de desinformaçom, pero quanto menos intentarom-no.

Comentário posterior:

Sem ánimo de polemiçar com o comunicante, dizer que a acçom si tivo repercusom pois o apresentador falou nesse dia e no seguinte de Amadeo e Antonio (ao seu jeito, claro) e é um programa bastante visto (soe passar com os piores programas de televisom).

O momento ainda está colgado na página web da RTVG e as reacçons (nunca melhor dito o de 'reacçom') do apresentador e tertulianos tanto nesse dia como no seguinte nom tenhem desperdício.

Podedeis ve-los nesta ligaçom:

http://www.crtvg.es/reproductor/inicio.asp?canal=tele&hora=08/05/2009%2015:54:00&fecha=07/05/2009&arquivo=1&programa=ACOMP%C3%81%C3%91ENOS&id_programa=178

Isso sim, para nom ter que tragar o bodrio do programa adiantar até levar 1 hora e 19 minutos para ve-la entrada da gente com a faixa e depois de voltar de publicidade podedeis acceder ao discurso do apresentador em 1 hora e 30 minutos e 40 segundos ( umha mixtura de moralina, hipocrasia e vitivismo junto a desinformaçom ) .

Ao dia seguiente começarom o programa volvendo a falar do tema nesta ligaçom e mesmo convidam a ve-lo que se passou o dia anterior dando informaçom da sua página web. E mediado o programa intervem por telefone o responsável patético de Amnistia Internacional em Vigo desvinculando-se da acçom.

Nestoutra ligaçom podede ve-lo que falarom no día seguinte:

http://www.crtvg.es/reproductor/inicio.asp?canal=tele&hora=12/05/2009%2015:52:00&fecha=08/05/2009&arquivo=1&programa=ACOMP%C3%81%C3%91ENOS&id_programa=178

Para ir ao momento de volver a falar da acçom ir ao minuto 13' 50'' e à intervençom do delegado de AI ir ao minuto 50’ 45’’.

No hay comentarios:

Publicar un comentario